Når kærestens familie "ødelægger" parforholdet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Jeg vil nok råde jer til at få en ordenlig snak med din svigermor og mand mor.

Det skal tit sige mange gange til mødre før de lader deres børn blive voksne og indse at de altså godt selv kan klare tingene nu.

Og så må din mand jo også tage et valg om han vil blive ved med at have skæld ud og blive nedgjort af sin familie eller om han vil sige fra.

Det kan ende i at der blive en periode hvor i kommer til at trække jer lidt tilbage.

vi har selv været der for nogle år siden og i dag har jeg/vi det bedste forhold til min mands familie.

Min kæreste kan bare ikke lige overskue det lige nu, hvilket også er helt ok.. De er lagt så meget på is, som muligt lige i øjeblikket, det kunne jo være at de til sidst forstod en hentydningen... Selvom jeg er skeptisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

ookvtiTilvillville

Det beklager jeg

Men tak for kram

Helt ok, ville bare ikke hænge nogen ud offentligt

Men det er frygteligt med sådan noget, nogle personer har jeg måtte sige farvel og tak til, du er velkommen til pb hvis du har brug for snak, eller andet

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Helt ok, ville bare ikke hænge nogen ud offentligt

Men det er frygteligt med sådan noget, nogle personer har jeg måtte sige farvel og tak til, du er velkommen til pb hvis du har brug for snak, eller andet

tusind tak!

Anmeld

13. juli 2012

Savannah

Anonym skriver:

Vi/jeg overvejer om en konfrontation er den eneste og bedste løsning.. Min svigermor ved godt hvad hun har sagt/skrevet om mig, og det gider hun (sjovt nok) ikke blande sig i

Når hun behandler folk dårligt, er det (i følge deres mor) dem der skal undskylde til hende.

Og jeg nægter at sige "undskyld, fordi DU sårede MIG og talte om MIG bag MIN ryg" , selvom det er det hun vil ha'!

Hmm, det lyder som om at svigermor og søster gejler hinanden lidt op. Så situationen spidser til?? Jeg jeg synes svigermor er tarvelig.. Tag den snak med hende, det kan næsten kun blive bedre!!

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Hmm, det lyder som om at svigermor og søster gejler hinanden lidt op. Så situationen spidser til?? Jeg jeg synes svigermor er tarvelig.. Tag den snak med hende, det kan næsten kun blive bedre!!

Jeg ser det også som eneste løsning, men min kæreste kan ikke helt overskue det endnu!

Vi har lagt dem på is, så meget som muligt indtil videre. Og måske forstår de en hentydning, måske ikke.. Så må vi tage den derfra..

Tak for dine svar!

Anmeld

13. juli 2012

Savannah

Anonym skriver:

Jeg ser det også som eneste løsning, men min kæreste kan ikke helt overskue det endnu!

Vi har lagt dem på is, så meget som muligt indtil videre. Og måske forstår de en hentydning, måske ikke.. Så må vi tage den derfra..

Tak for dine svar!

Jeg synes det lyder som en god plan, det er også meget lettere sagt end gjort!
Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.