Har jeres bebser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Misscbn

twinny skriver:

Hej tøser.

Har jeres bebser det store værelse?

Vores rækkehus har tre værelse et på 6,5 kvm2, et på 10,4 kvm2 og det sidste på 13,7 kvm2 (som "rigtigt" er forældre soveværelset.)

Vi har jo ikke brug for så meget plads, da vi bare skal sove. 

Jeg tænker de får de to store værelser også behøver vi heller ikke rykke rundt senere.

Lige pt bor jeg alene med min skønne søn på 8½ månede i en 4 værelses lejlighed å 92 kvm og der er et Kæmpe værelse, et mindre og så et lille

jeg har det mellem værelse og lille manden har det lille, han sover jo kun derinde men når han skal ha stor drenge værelse får han det KÆMPE værelse ved ik præcis hvor mange kvm2 men det er på størrelse med stuen ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

twinny

rikkeregnbue skriver:

Ida startede ud med det lille værelse, men nu har hun det store. Jeg tænkte det var nemmere at rykke rundt nu, hvor hun ikke havde så mange ting endnu

Vi starter med det store.

Anmeld

12. juli 2012

twinny

blankholm skriver:

Lige pt bor jeg alene med min skønne søn på 8½ månede i en 4 værelses lejlighed å 92 kvm og der er et Kæmpe værelse, et mindre og så et lille

jeg har det mellem værelse og lille manden har det lille, han sover jo kun derinde men når han skal ha stor drenge værelse får han det KÆMPE værelse ved ik præcis hvor mange kvm2 men det er på størrelse med stuen ca

okay tak.

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

twinny skriver:

Okay. Der er indbygget skabe i alle rummene og der er et rum til skabe eller arbejdsplads.

Lækkert :-)

Vores unger er egentlig ikke vildt meget på værelserne, mere i stuen med al deres legetøj...

Men tror det kommer mere når de bliver større... Kan allerede se at min pige på 4½ når hun har venner med hjemme nyder at de kan lukke døren.

Anmeld

12. juli 2012

Misscbn

twinny skriver:

okay tak.

så lidt  

Anmeld

12. juli 2012

twinny

Sara. skriver:

Lækkert :-)

Vores unger er egentlig ikke vildt meget på værelserne, mere i stuen med al deres legetøj...

Men tror det kommer mere når de bliver større... Kan allerede se at min pige på 4½ når hun har venner med hjemme nyder at de kan lukke døren.

Ja, det bliver også sådan. Så behøver jeg ikke rykke rundt senere.

Anmeld

12. juli 2012

Pige2009

Jeg har det store værelse herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.