Har jeres bebser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

twinny

Hej tøser.

Har jeres bebser det store værelse?

Vores rækkehus har tre værelse et på 6,5 kvm2, et på 10,4 kvm2 og det sidste på 13,7 kvm2 (som "rigtigt" er forældre soveværelset.)

Vi har jo ikke brug for så meget plads, da vi bare skal sove. 

Jeg tænker de får de to store værelser også behøver vi heller ikke rykke rundt senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

B&J

nu er vores lige store her hjemme...

men jeg ville helt klart lade min dreng få det store værelse bare vi kan have en seng skab og vores senge borde jamen så er jeg glad

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

Hej tøser.

Har jeres bebser det store værelse?

Vores rækkehus har tre værelse et på 6,5 kvm2, et på 10,4 kvm2 og det sidste på 13,7 kvm2 (som "rigtigt" er forældre soveværelset.)

Vi har jo ikke brug for så meget plads, da vi bare skal sove. 

Jeg tænker de får de to store værelser også behøver vi heller ikke rykke rundt senere.

Vil vælge de store værelser til børnene...  Da vi boede i rækkehus tog vi det mindste værelse og den store fik så det store værelse... 

Anmeld

12. juli 2012

twinny

B&J skriver:

nu er vores lige store her hjemme...

men jeg ville helt klart lade min dreng få det store værelse bare vi kan have en seng skab og vores senge borde jamen så er jeg glad

Ja, lige præcis det tænker jeg også.

Anmeld

12. juli 2012

2721

Vores dreng har også det store værelse, da vi som du skriver, bare skal bruge vores til at sove i, hvori mod han skal kunne lege der og med tiden have venner på besøg

Anmeld

12. juli 2012

B&J

twinny skriver:

Ja, lige præcis det tænker jeg også.

Anmeld

12. juli 2012

twinny

Tak for svarene. Sådan bliver det.  

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

Vi bor i en 4 værelses. Dvs. stue og 3 værelser.

Min mand og jeg har det største på ca. 15 m2, Lærkes er 11 m2 og Nors er det mindste på 10 m2.

Vi har valgt det store, og har så valgt at have alle skabe og et skrivebord inde hos os.

Det fungere rigtig fint :-)

Anmeld

12. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida startede ud med det lille værelse, men nu har hun det store. Jeg tænkte det var nemmere at rykke rundt nu, hvor hun ikke havde så mange ting endnu

Anmeld

12. juli 2012

twinny

Sara. skriver:

Vi bor i en 4 værelses. Dvs. stue og 3 værelser.

Min mand og jeg har det største på ca. 15 m2, Lærkes er 11 m2 og Nors er det mindste på 10 m2.

Vi har valgt det store, og har så valgt at have alle skabe og et skrivebord inde hos os.

Det fungere rigtig fint :-)

Okay. Der er indbygget skabe i alle rummene og der er et rum til skabe eller arbejdsplads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.