En ært i næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Det var da så lidt.. Håber de vil hjælpe jeg

det håber jeg godt nok os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

CamillaSoefelt

An&Jo skriver:

Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide det her indlæg, så det blev bare her..

MEN, jeg er så "heldig" at være indehaver af et styks søn der synes det er skide sjovt at stoppe ting i næsen, og så komme og fortælle mig det bagefter, igår gjorde han det sq imens jeg sad ved siden af ham, 2!! gange..

Første gang et stykke gulerod, som jeg fik ud igen selv, anden gang valgte han jo så at stoppe en ært i næsen, og den kom så højt op at jeg ikke selv kunne fange den, så jeg ringer til lægevagten..
Får selvfølgelig lov til at komme derop, fordi de skulle pille den ud..
Vi er de første der kommer ind (her på landet er lægevagten kun til stede én time om dagen) og han kigger op med den der kikkert, og han kan sagtens se den, han siger så at vi jo skal hen på briksen, han finder så en pincet, og begynder at rode, men det varer ikke længe, før det står ud med blod af næsen på min lille dreng, og det var ikke bare lidt blod, det var voldsomt, og til sidst sagde lægen også at han ikke ville pille mere ved det og at den så bare selv skulle komme ud enten ned i munden, altså bagud, eller ud af næseboret..

Men helt ærligt, jeg er sq ikke særlig tryg ved at der sidder en ærte i min søns næse, det er jo hans luftveje den sidder i..
Jeg forsøgte så at ringe til egen læge imorges, men den meldte bare optaget, så nu overvejer jeg faktisk at ringe til vagtlægen igen i eftermiddag, og så bede om at blive sendt til Aalborg, da de har lidt flere redskaber derude..

Alle dem jeg har snakket med om det, og som selv har haft børn der har proppet ting i næsen, er blevet sendt videre til en øre/næse/hals læge fordi tingene skulle fjernes, men hvorfor skal den her ært så ikke ud??

Øh det var da max dårlig stil det der!! Han skal sku da sende dig videre. I værste tilfælde kommer din dreng i narkose og så piller de den ud. Men de mere erfarne læger plejer snildt lige at ku få den hurtigt ud uden noget videre slemt. Ring ring ring!!!

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

CamillaSoefelt skriver:

Øh det var da max dårlig stil det der!! Han skal sku da sende dig videre. I værste tilfælde kommer din dreng i narkose og så piller de den ud. Men de mere erfarne læger plejer snildt lige at ku få den hurtigt ud uden noget videre slemt. Ring ring ring!!!

jeg ringer så snart de åbner her i eftermiddag..

Kan slet ikke komme igennem til min egen læge, har forsøgt hele dagen..

Anmeld

12. juli 2012

CamillaSoefelt

An&Jo skriver:

jeg ringer så snart de åbner her i eftermiddag..

Kan slet ikke komme igennem til min egen læge, har forsøgt hele dagen..

God ide. Er der langt til egen læge fra hvor i bor? For ellers var jeg taget derop og bedt dem henvis mig til hospital el øre næse hals klinik. Hvad med en af de andre læger i byen?

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

CamillaSoefelt skriver:

God ide. Er der langt til egen læge fra hvor i bor? For ellers var jeg taget derop og bedt dem henvis mig til hospital el øre næse hals klinik. Hvad med en af de andre læger i byen?

nej der er egentlig ikke ret langt, men de bryder sig bestemt ikke om at man bare møder op..
Det har jeg gjort før med ham da han var spæd, og der fik jeg sq en lille skideballe..

og der er ikke andre læger i byen, det er en lægehus vi er tilknyttet, altså et sted med flere læger

Anmeld

12. juli 2012

CamillaSoefelt

An&Jo skriver:

nej der er egentlig ikke ret langt, men de bryder sig bestemt ikke om at man bare møder op..
Det har jeg gjort før med ham da han var spæd, og der fik jeg sq en lille skideballe..

og der er ikke andre læger i byen, det er en lægehus vi er tilknyttet, altså et sted med flere læger

Nå?? Så må de sku lære at tage deres Tlf!! Helt seriøst det ville jeg sku skide på. Men okay, ring du til vagtlæger. Vi vil ikke have ubehagelige oplevelser.

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

CamillaSoefelt skriver:

Nå?? Så må de sku lære at tage deres Tlf!! Helt seriøst det ville jeg sku skide på. Men okay, ring du til vagtlæger. Vi vil ikke have ubehagelige oplevelser.

jaa, jeg snakkede også lige med kæresten om det, og som han siger, man kan ALDRIG komme igennem deroppe når man rent faktisk har brug for det..

Men vi er enige om at jeg ringer til vagtlægen, og fortæller hvordan det står til, og så forlanger jeg at de tager den ud..

Anmeld

12. juli 2012

CamillaSoefelt

An&Jo skriver:

jaa, jeg snakkede også lige med kæresten om det, og som han siger, man kan ALDRIG komme igennem deroppe når man rent faktisk har brug for det..

Men vi er enige om at jeg ringer til vagtlægen, og fortæller hvordan det står til, og så forlanger jeg at de tager den ud..

Er ærten kommet ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.