Oscar sover dårligt for tiden, måske han kan mærke ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

morethanperfect

... Forandringer ??
Vi står jo og skal flytte om 14 dage , og har pakket en del ned .. Taget alle hyller osv. ned .. Plus at han jo også snart skal ha en lillebror ..

Sidste nat vågnede han og var vågen 3 timer .. Han kunne ikke finde ro .. Han skubbede os væk , og skreg helt vildt .. Vi endte i stuen med dynen og mickey mouse , og bagefter faldt han i søvn i vores seng !! Hvilket han aldrig gør

Idag har han allerede vågnet 2 gange siden han blev lagt kl. 19.30 ..
Han var meget svær og putte !! Og skreg !!

Han har ikke sovet særlig meget i Dp i dag , og sov kun 20 min. i Dp i går

Han er glad som han plejer når ikke han skal sove , og det virker ikke til han har ondt nogle steder , så ville han sige det ... 

Er i vildrede .. Min søn har brug for sin søvn !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

morethanperfect

Piiger .. 

Anmeld

11. juli 2012

Princesspigen

jeg har ikke selv børn endnu men har erfaringer fra div børnehaver jeg har arbejdet i..

børn reagerer forskelligt på forandringer og klart hvis i går og pakker og piller hylder ned osv så ligger han mærke til det og reagerer os på det..

han er nok et eller andet sted bange for hvad der skal ske når han sover ?

jeg ved ikke hvor gammel han er men i DP så er han nok for lille til man kan prøve at forklare ham det..  

Anmeld

11. juli 2012

bøgelund

morethanperfect skriver:

... Forandringer ??
Vi står jo og skal flytte om 14 dage , og har pakket en del ned .. Taget alle hyller osv. ned .. Plus at han jo også snart skal ha en lillebror ..

Sidste nat vågnede han og var vågen 3 timer .. Han kunne ikke finde ro .. Han skubbede os væk , og skreg helt vildt .. Vi endte i stuen med dynen og mickey mouse , og bagefter faldt han i søvn i vores seng !! Hvilket han aldrig gør

Idag har han allerede vågnet 2 gange siden han blev lagt kl. 19.30 ..
Han var meget svær og putte !! Og skreg !!

Han har ikke sovet særlig meget i Dp i dag , og sov kun 20 min. i Dp i går

Han er glad som han plejer når ikke han skal sove , og det virker ikke til han har ondt nogle steder , så ville han sige det ... 

Er i vildrede .. Min søn har brug for sin søvn !

Det er sikkert flytningen .  Han er måske bange for at blive efterladt. Kan i ikke flytte hans seng ind til jer, så han kan se i er der. Ved ikke hvad der kunne hjælpe. Kan os bare være en lille fase han skal igennem. Min venindes søn har os sådanne perioder. Han er fra sep 10. 

Anmeld

11. juli 2012

morethanperfect

bøgelund skriver:

Det er sikkert flytningen .  Han er måske bange for at blive efterladt. Kan i ikke flytte hans seng ind til jer, så han kan se i er der. Ved ikke hvad der kunne hjælpe. Kan os bare være en lille fase han skal igennem. Min venindes søn har os sådanne perioder. Han er fra sep 10. 

Ja han er fra Nov. 2010 ..

Det prøver vi .. Nu ser vi lige hvordan han sover i nat , og så flytter vi sengen indtil os i morgen hvis det går helt galt ..
Han er sensetiv så tænker det er derfor  

Anmeld

11. juli 2012

Isabella_mor

Det kan klart være forandringerne. I kan jo god forklare ham at i skal flytte. Han forstår det nok ikkke helt med at fortælle om det kan hjælpe ham med at der kommer ord på.. Og så var den en god idé det med at flytte sengen. Der er sikkert halvtomt på hans værelse og måske gør det ham utryg... måske i kan lege flytteleg?? Man kan jo købe de der små flyttekasser i silvan og så kan i jo lege det med bamser..?!?  Det kan være at han via leg ikke finder det særlig farligt.

Anmeld

11. juli 2012

morethanperfect

Isabella_mor skriver:

Det kan klart være forandringerne. I kan jo god forklare ham at i skal flytte. Han forstår det nok ikkke helt med at fortælle om det kan hjælpe ham med at der kommer ord på.. Og så var den en god idé det med at flytte sengen. Der er sikkert halvtomt på hans værelse og måske gør det ham utryg... måske i kan lege flytteleg?? Man kan jo købe de der små flyttekasser i silvan og så kan i jo lege det med bamser..?!?  Det kan være at han via leg ikke finder det særlig farligt.

Vi har slet ikke rørt hans værelse endnu , så alt er hvor det plejer derinde .. Og alt hans legetøj er i stuen som det plejer .. Men stort set alt andet et pakket ned ..

Vi fortæller ham jævnligt vi skal flytte , han har også set huset osv. men tror ikke han forstår det ..

Men rigtig god idé
Tak  

Anmeld

12. juli 2012

fif

morethanperfect skriver:

Vi har slet ikke rørt hans værelse endnu , så alt er hvor det plejer derinde .. Og alt hans legetøj er i stuen som det plejer .. Men stort set alt andet et pakket ned ..

Vi fortæller ham jævnligt vi skal flytte , han har også set huset osv. men tror ikke han forstår det ..

Men rigtig god idé
Tak  

Det er da helt sikkert fordi han kan mærke at der sker noget nyt... Vores pige er osse begyndt at vågne om natten, og er vågen i op til flere timer!!!  Det er trist, for vi får alle en dårlig nattesøvn, og hun er tvær.... Håber snart at det går over, selvom man ved at der sker meget i deres små hoveder hele tiden 

Anmeld

12. juli 2012

morethanperfect

fif skriver:

Det er da helt sikkert fordi han kan mærke at der sker noget nyt... Vores pige er osse begyndt at vågne om natten, og er vågen i op til flere timer!!!  Det er trist, for vi får alle en dårlig nattesøvn, og hun er tvær.... Håber snart at det går over, selvom man ved at der sker meget i deres små hoveder hele tiden 

Ja det er så syns fo dem .. Og ja , man sover også selv mega dårlig når de endelig sover . Man tænker hele tiden at nu vågner de .... 

Oscar vågnede heldgivis ikke i nat .. Jo lige kort kl. 11 , men det var bare efter sutten .. 

Anmeld

12. juli 2012

fif

morethanperfect skriver:

Ja det er så syns fo dem .. Og ja , man sover også selv mega dårlig når de endelig sover . Man tænker hele tiden at nu vågner de .... 

Oscar vågnede heldgivis ikke i nat .. Jo lige kort kl. 11 , men det var bare efter sutten .. 

Ja det er mega øv! Nåh det var da dejligt, at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.