Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jupiter skriver: Min mens hoppede fint tilbage i en cyklus på 29 dage med det samme efter p-pille-stop. Efter 2½ måned kunne jeg også helt tydeligt mærke ægløsning, så håber da at min krop har været god til at "glemme" p-pillerne og gøre sig klar til baby
Min mens hoppede fint tilbage i en cyklus på 29 dage med det samme efter p-pille-stop.
Efter 2½ måned kunne jeg også helt tydeligt mærke ægløsning, så håber da at min krop har været god til at "glemme" p-pillerne og gøre sig klar til baby
Har der så været gevinst?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har der så været gevinst?
Det skal jeg forhåbentlig fortælle dig når jeg kommer hjem fra weekend ferie Mens skal komme lør/søn hvis den dukker op.
Anonym skriver: Ja der er ikke andet for at vente ! Åh håber sådan der er gevinst
Ja der er ikke andet for at vente ! Åh håber sådan der er gevinst
Jeg skal hvertfald nok krydse al hvad jeg kan
Jupiter skriver: Det skal jeg forhåbentlig fortælle dig når jeg kommer hjem fra weekend ferie Mens skal komme lør/søn hvis den dukker op.
Spændende - krydser fingere . God tur
christina92 skriver: Jeg skal hvertfald nok krydse al hvad jeg kan
Ihh hvor godt - tak skal du have håber det giver pote!
Anonym skriver: Spændende - krydser fingere . God tur
Mange tak Jeg vender tilbage så snart der er noget nyt
Øv ventetiden er så lang!
Jupiter skriver: Mange tak Jeg vender tilbage så snart der er noget nyt
Godt nyt?
Anonym skriver: Godt nyt?
Nej desværre intet godt nyt herfra
Mens var MEGET hård denne gang, så nu har jeg besluttet at den bare SKAL holde sig væk næste gang
Anonym skriver: Øv ventetiden er så lang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128