Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger..
Hvor langt var jeres cyklus efter p-pille stop?
Min sidste cyklus varede 35 dage.. øv synes godt nok der er lang tid endnu inden jeg kan forvente min mens ( håber selvfølgelig den udbliver) så jeg kan teste :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mellem 30 og 32 dage er min
Miss Church skriver: Mellem 30 og 32 dage er min
Tak for svar ;-) . Åhh den vente tid ! Trorduu det er meget normalt at ens cyklus er så lang ?
Anonym skriver: Tak for svar ;-) . Åhh den vente tid ! Trorduu det er meget normalt at ens cyklus er så lang ?
Det normale er 21-35 dage Så ja, det er da vist meget normalt. Læs evt. her
Miss Church skriver: Det normale er 21-35 dage Så ja, det er da vist meget normalt. Læs evt. her
Oki godt afvide
Min var mellen 38-42 dage! Så jeg kender ALT til den elendige ventetid!
Håber snart der er gevinst
Min mens hoppede fint tilbage i en cyklus på 29 dage med det samme efter p-pille-stop.
Efter 2½ måned kunne jeg også helt tydeligt mærke ægløsning, så håber da at min krop har været god til at "glemme" p-pillerne og gøre sig klar til baby
Også lang cyklus her.... Ml. 34 og 36 dage....
Møg irriterende, når man bare gern vil have baby...laaaaaang ventetid!
Har nu min baby, som er 1,5 år, men kan godt huske hvor ulidelig ventetiden var...
Rsa skriver: Også lang cyklus her.... Ml. 34 og 36 dage.... Møg irriterende, når man bare gern vil have baby...laaaaaang ventetid! Har nu min baby, som er 1,5 år, men kan godt huske hvor ulidelig ventetiden var...
Ja vente tiden er så lang! Men må jo bare være tålmodig, som jeg er så dårlig til ;-( har allerede testet flere gange, selvom jeg godt ved at der er for tidligt !
christina92 skriver: Min var mellen 38-42 dage! Så jeg kender ALT til den elendige ventetid! Håber snart der er gevinst
Ja der er ikke andet for at vente ! Åh håber sådan der er gevinst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128