Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Christiansen skriver: uhh så fik jeg lige datoen, mandag den 10 september skal jeg op til min teori prøve kl 10.45 for mig
uhh så fik jeg lige datoen, mandag den 10 september skal jeg op til min teori prøve kl 10.45 for mig
uhhh, jeg krydser fingre for dig!
jeg var selv til teoriprøve igår, og bestod med 2 fejl! havde haft 0 fejl, hvis ikke jeg havde rettet i min første besvarelse men det er ligemeget, så længe jeg bestod! den 10. september skal jeg højt sandsynligt til køreprøve, det bliver spændende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frkanonym skriver: uhhh, jeg krydser fingre for dig! jeg var selv til teoriprøve igår, og bestod med 2 fejl! havde haft 0 fejl, hvis ikke jeg havde rettet i min første besvarelse men det er ligemeget, så længe jeg bestod! den 10. september skal jeg højt sandsynligt til køreprøve, det bliver spændende!
så har jeg idag skulle til teori prøve, og jeg bestod dog med 5 fejl med jeg bestod! wee er simpelthen så glad så mangler jeg kun glatbane på lørdag samt køreprøven uhh nu går der bare ikke længe så har jeg mit kørekort i hånden
Frøken Christiansen skriver: så har jeg idag skulle til teori prøve, og jeg bestod dog med 5 fejl med jeg bestod! wee er simpelthen så glad så mangler jeg kun glatbane på lørdag samt køreprøven uhh nu går der bare ikke længe så har jeg mit kørekort i hånden
glæd dig til glatbane, det er sååååå sjovt! men held og lykke med det hele!
frkanonym skriver: glæd dig til glatbane, det er sååååå sjovt! men held og lykke med det hele!
hehe tak! har lige skrevet en PB til dig, skrev bare hvordan det var gået dig, du var til køreprøve idag ikke?
Frøken Christiansen skriver: hehe tak! har lige skrevet en PB til dig, skrev bare hvordan det var gået dig, du var til køreprøve idag ikke?
så har jeg allerede fået datoen for min køreprøve, det er onsdag den 19/9 2012, altså om 7 dage! uhh det er skisme tæt på, glæder mig og håber det kommer til at gå godt
Frøken Christiansen skriver: ja nu laver jeg sku lige min egen tråd Ringede lige rundt til den første og bedste køreskole, ja der var først holdstart i september det var fandme lang tid, så har jeg lige snakket med en anden køreskole, og der sagde hun jeg kunne starte om 13 dage! Hehe jo det gør jeg da! Wee hvor skønt så om 13 dage skal jeg have min første teori lektion Bare ærgelig lægen er så langsom skal vente indtil den 15 august med at få min læge erklæring pga de går på ferie på fredag, og ikke lige havde 5 min til det Men vil så ringe rundt og høre andre læger imorgen tidlig om de måske har tid før også skal jeg allerede til førstehjælps kursus på lørdag, man kan jo ligeså godt være på forkant
ja nu laver jeg sku lige min egen tråd
Ringede lige rundt til den første og bedste køreskole, ja der var først holdstart i september
det var fandme lang tid, så har jeg lige snakket med en anden køreskole, og der sagde hun jeg kunne starte om 13 dage! Hehe jo det gør jeg da! Wee hvor skønt så om 13 dage skal jeg have min første teori lektion
Bare ærgelig lægen er så langsom skal vente indtil den 15 august med at få min læge erklæring pga de går på ferie på fredag, og ikke lige havde 5 min til det
Men vil så ringe rundt og høre andre læger imorgen tidlig om de måske har tid før
også skal jeg allerede til førstehjælps kursus på lørdag, man kan jo ligeså godt være på forkant
Lægeerklaringer SKAL komme fra egen læge! HUSK pasbillede
FrkRaarup skriver: Lægeerklaringer SKAL komme fra egen læge! HUSK pasbillede
øhh lægeerklæringen blev afleveret samme dag jeg startede på min første teori dag lavede tråden for ca 1½ måned siden
Frøken Christiansen skriver: øhh lægeerklæringen blev afleveret samme dag jeg startede på min første teori dag lavede tråden for ca 1½ måned siden
Kunne se tråden var ældre end jeg lige regnede med!
Sorry!
FrkRaarup skriver: Kunne se tråden var ældre end jeg lige regnede med! Sorry!
hehe det er helt okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128