Min kørekorts tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

frkanonym

Frøken Christiansen skriver:

ja og det er jo rart nok at man har bil i forvejen  det er bare kun kæresten der må køre den nu

jah, det er jo det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

bobbles

Update

Fik ringet til min læge imorgens kl 8( der hvor jeg normalt ringer og får en akut tid) og spurte om ikke jeg kunne komme ned idag eller imorgen og få min læge erklæring da jeg synes det er længe at vente til den 15 august og de havde sørme lige en tid idag kl 10.30 så det fik jeg lige overstået, og skal til førstehjælp på lørdag, så er det hele klart til jeg starter på min første teori undervisning om 12 dage

Anmeld

19. juli 2012

bobbles

så blev man lige 10.100 kr. fattigere  men på den gode måde, der er lige blevet indbetalt penge på en konto til kørekortet, så starter til teori på tirsdag uhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

19. juli 2012

Eliza

Ej søde du.. Jeg kan da godt se at du skal ha kørekort, så barnet (profil billede) kan komme ud og prove sin autostol i en bil og ikke bare på græs 

Anmeld

20. juli 2012

bobbles

Eliza skriver:

Ej søde du.. Jeg kan da godt se at du skal ha kørekort, så barnet (profil billede) kan komme ud og prove sin autostol i en bil og ikke bare på græs 

Hehe hun er ude at køre dagligt da kæreste har kørekort

Anmeld

20. juli 2012

Eliza

Frøken Christiansen skriver:

Hehe hun er ude at køre dagligt da kæreste har kørekort

var os bare for sjovt  

sys bare det var morsomt at det skønne lille væsen sidder der og venter på moar får kørekort 

Anmeld

20. juli 2012

bobbles

Eliza skriver:

var os bare for sjovt  

sys bare det var morsomt at det skønne lille væsen sidder der og venter på moar får kørekort 

Hehe ved jeg men ja det er da lidt sjovt

Anmeld

24. juli 2012

bobbles

så var jeg lige til min første teori lektion  fra 17-20 ZZZ..

Det er lang tid siden jeg har været til noget så kedeligt  nå men det skal jo bare overstås

og vi lærte selvfølgelig alt det min kæreste lige har lært mig, når så har jeg da lært det to gange

Anmeld

30. august 2012

bobbles

uhh så fik jeg lige datoen, mandag den 10 september skal jeg op til min teori prøve kl 10.45  for mig

Anmeld

30. august 2012

B&J

wow hvor er det spænde  har slet ikke set din tråd før nu... ej håber du er godt igang og du bare drøner der ud af

krydser alt hvad jeg kan til prøven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.