Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Har lige et andet spørgsmål vedr Ovitrelle.

Har læst at mange tester hvornår det er ude af kroppen? Hvorfor gør de det? 

Og hvad er det med at det kan give et falsks positiv?

Tog for sjov en graviditets test i dag hvor jeg ville være i 2uge5dag hvis jeg var gavid.
Testen var dog negativ (ved godt det er for tidligt til et endeligt svar), men betyder det at Ovitrellen var ude af min krop meget hurtigt? 

Nu ved jeg ikke meget om det, men jeg tror de tester for at sikre sig, at ovitrelle er ude af kroppen, så hvis man får en positiv test, så er det fordi man er gravid og ikke bare fordi man har ægløsningshormon i kroppen synes at have læst et sted, at den gerne skulle være ude sådan ca. 2 uger efter man har taget den, men hæng mig ikke op på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Nu ved jeg ikke meget om det, men jeg tror de tester for at sikre sig, at ovitrelle er ude af kroppen, så hvis man får en positiv test, så er det fordi man er gravid og ikke bare fordi man har ægløsningshormon i kroppen synes at have læst et sted, at den gerne skulle være ude sådan ca. 2 uger efter man har taget den, men hæng mig ikke op på det

Det er også det jeg tænker. Men min test var jo negativ efter kun 7 dage. Syntes bare det er lidt hurtig i forhold til andre

Anmeld

18. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Det er også det jeg tænker. Men min test var jo negativ efter kun 7 dage. Syntes bare det er lidt hurtig i forhold til andre

Tjah det er vist hurtigt, håber der er nogle andre, der kan komme med en god forklaring

Og jeg for at der snart kommer en positiv test

Anmeld

18. juli 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Tjah det er vist hurtigt, håber der er nogle andre, der kan komme med en god forklaring

Og jeg for at der snart kommer en positiv test

Mange tak 

Anmeld

23. juli 2012

normansteen

Hvor er det spændende, vil gerne selv i gang.

Du skriver at du regner med at der skal 3-4 forsøg til, er det på klinikken at de har fortalt dig det ??

Anmeld

23. juli 2012

mor2100kbh

normansteen skriver:

Hvor er det spændende, vil gerne selv i gang.

Du skriver at du regner med at der skal 3-4 forsøg til, er det på klinikken at de har fortalt dig det ??

Nej, det er min egen konklusion. Måske mest for ikke at blive for skuffet

Anmeld

24. juli 2012

normansteen

ok.

Jeg skal til samtale med min læge i midten af august og håber han giver grønt lys til at jeg må gå i gang..

Har også sagt til mig selv 3 forsøg og hvis ikke det er lykkedes er det fordi at det er meningen jeg ikke skal have flere. og dels også pga økonomi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.