Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.101 visninger
26 svar
1 synes godt om
11. juli 2012

mor2100kbh

Skal tage en sprøjte for første gang i aften inden sengetid og ville bare høre om der er noget jeg skal være opmærksom på.

Det lød rimelig nemt da sygeplejersken instuerede mig men efter at have læst indlægsningsseddlen er jeg blevet lidt nervøs.

Får ingen anden medicin i behandlingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Skal tage en sprøjte for første gang i aften inden sengetid og ville bare høre om der er noget jeg skal være opmærksom på.

Det lød rimelig nemt da sygeplejersken instuerede mig men efter at have læst indlægsningsseddlen er jeg blevet lidt nervøs.

Får ingen anden medicin i behandlingen

Hvad er det, der gør, at du er blevet nervøs?

Du skal bare tage den i mavedellen, hvis du har sådan en

Anmeld

11. juli 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Hvad er det, der gør, at du er blevet nervøs?

Du skal bare tage den i mavedellen, hvis du har sådan en

Man skal ikke desinficere området først?

Og jo det har jeg, og jeg er ikke gode venner med den. Så nu er planen at fylde den ud med en baby 

Anmeld

11. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Og jo det har jeg, og jeg er ikke gode venner med den. Så nu er planen at fylde den ud med en baby 

Jeg mener, at der er en serviet med i pakken? Eller husker jeg forkert?

Jeg kan huske, at de på Skejby sagde til mig, da jeg skulle tage hormoner, at så længe jeg tog dem hjemme i mine egne bakterier, så gjorde det ikke noget, at man ikke sprittede af, men jeg gjorde det nu alligevel...

Anmeld

11. juli 2012

La´chrissen

enligmorkbh skriver:

Jeg plejer at få et par sprit servietter til at tørre med først. Så skal den udfra køl ca 15 min før. Når du skruer holder du den lodret, sørger for der flyder en lille dråbe ud når du slår let på siden. holder den vandret når det føres ind. Og holder den inde lidt efter du har trykket det ind ca 10 sek.. Det svier lidt. Men ikke noget særligt. Men det er jo lige noget man skal overvinde. hvis det er første gang

Anmeld

11. juli 2012

Dutti

enligmorkbh skriver:

Der er ikke noget du som sådan skal være opmærksom på når du tager den .. Det er nok nærmere de efterfølgende bivirkninger den kan godt give lidt graviditetssymptomer nemlig ..
Jeg fik selv lidt hovedpine dagen efter jeg havde taget den .0

Anmeld

11. juli 2012

tarkoflen

Hi hi og god plan med at fylde mavedellen ud, det satser jeg også snart på, at jeg kan gøre

Rigtig meget held og lykke med forsøget

Anmeld

11. juli 2012

ønskebørn74

enligmorkbh skriver:

jeg spritter ikke af og har aldrig haft problemer..

og hihi... hvis min mavedelle skal fyldes ud, skal der 2 el. 3 babyer til..

det må være en plan..

Anmeld

11. juli 2012

Kronvald

Måske det bare er mig, men synes den nye type ovitrelle er lidt vanskelig. Den kommer som en pen nu. Så start i god tid, så du har god tid til at fjerne luftbobler og alt det der ...

Anmeld

11. juli 2012

mor2100kbh

Ja der står en del om luftbobler i indlægsseddlen.

Har ikke umiddelbart set en sprit serviet men kan være den er der et sted. Sygeplejersken nævnede heller ikke noget om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.