Erfaringer med babymassage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

pemiro

modesty skriver:

Du behøver ikke at tage et kursus, du kan bare gøre det selv, man finder hurtigt ud af hvad baby synes er rart og afslappende. Vi har gjort det her siden drengen var en måneds tid. Hver gang efter hans bad. Det er super hyggeligt.

Masserer man bare som man ville massere en voksen? Selvfølgelig ike så hårdt men ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Masserer man bare som man ville massere en voksen? Selvfølgelig ike så hårdt men ellers

Tillader mig lige at svare Ja det gør man dog mest med flad hånd, det er kun for velvære og nærhedens skyld man gør det.. Der er mange fine film på you tube med gode fif

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Tillader mig lige at svare Ja det gør man dog mest med flad hånd, det er kun for velvære og nærhedens skyld man gør det.. Der er mange fine film på you tube med gode fif

Hvordan gør man det med flad hånd? Ens hånd er jo stor i forhold til lille baby hehe

Uh tak for tip med youtube, det vil jeg lige prøve at kigge på

Anmeld

11. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Hvordan gør man det med flad hånd? Ens hånd er jo stor i forhold til lille baby hehe

Uh tak for tip med youtube, det vil jeg lige prøve at kigge på

Man stryger hånden hen over mave, ryk, ben osv ikke med tomlerne som man vil gøre ved en voksen Og hvis man bruger tomlen ska det være i meget blødere bevægelser..

http://www.youtube.com/watch?v=kIHNzOQynmQ

den her er ret go syntes jeg.. Der er os en bog fra gyldendahl om det

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Man stryger hånden hen over mave, ryk, ben osv ikke med tomlerne som man vil gøre ved en voksen Og hvis man bruger tomlen ska det være i meget blødere bevægelser..

http://www.youtube.com/watch?v=kIHNzOQynmQ

den her er ret go syntes jeg.. Der er os en bog fra gyldendahl om det

Ih tusind tak for din hjælp
Tror jeg må eksperimentere imorgen og se hvad lillemanden siger til morens nye påfund haha

Anmeld

11. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Ih tusind tak for din hjælp
Tror jeg må eksperimentere imorgen og se hvad lillemanden siger til morens nye påfund haha

Det var så lidt.. Er sikker på han vil elske det

Anmeld

11. juli 2012

Kløver

Nej, i stedet har jeg haft Dina til professosionel massør, og hun viser hver gang hvad hun laver, så jeg lærer det sådan og kan fremad gøre det selv

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Det var så lidt.. Er sikker på han vil elske det

Det håber jeg... Det ser ret hyggeligt ud i den video, og det ser da ud som noget jeg også ka hitte ud a

Anmeld

11. juli 2012

pemiro

Maja84 skriver:

Nej, i stedet har jeg haft Dina til professosionel massør, og hun viser hver gang hvad hun laver, så jeg lærer det sådan og kan fremad gøre det selv

Er det ikke fan***s dyrt?

Anmeld

11. juli 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Er det ikke fan***s dyrt?

Nej.. Tror jeg gav ca 300 kr for 4 omgange... Jeg synes personligt det er vigtigt at bruge en massør da der er nogle ting man skal passe på og der et nogle teknikker som du lærer ved en massør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.