Erfaringer med babymassage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

pemiro

Hey derude..
Er der nogle der har erfaringer med babymassage... Altså det hvor man tar på et kursus og lærer det og så efterfølgende selv kan gi det til baby..

Håber der sidder nogle med enten gode eller dårlige erfaringer, som vil dele dem med mig

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Mettefpigen

Jeg har kun gode erfaringer med det :-) det er hyggeligt og synes man får en rigtig god kontakt med baby :-)

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mettefpigen skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med det :-) det er hyggeligt og synes man får en rigtig god kontakt med baby :-)

Okay, fedt.. Overvejer det kraftigt
Hjælper det på at få ro på baby? Og hvornår bør man starte?

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Okay, fedt.. Overvejer det kraftigt
Hjælper det på at få ro på baby? Og hvornår bør man starte?

Jaa det gjorde der her :-) men de blir også meget trætte da man bruger deres krop :-) uhh ved ikk hvornår det er bedst at starte... Men tror lukas var omkring 1-2 måneder da vi fik babymassage i mg :-)

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mettefpigen skriver:

Jaa det gjorde der her :-) men de blir også meget trætte da man bruger deres krop :-) uhh ved ikk hvornår det er bedst at starte... Men tror lukas var omkring 1-2 måneder da vi fik babymassage i mg :-)

Så er det faktisk måske lige det jeg bør prøve..
Min lille oliver bliver overtræt om aftenen fordi han vil følge med i alt, og så når han når det punkt er han ikke til at få til at falde i søvn, så det kunne da være massagen kunne være en hjælp...

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Så er det faktisk måske lige det jeg bør prøve..
Min lille oliver bliver overtræt om aftenen fordi han vil følge med i alt, og så når han når det punkt er han ikke til at få til at falde i søvn, så det kunne da være massagen kunne være en hjælp...

Jaa det kan hvertfald ikk skade :-) det gør jo at de slapper af :-) de slapper så meget af at de tisser mens de blir masSeret :-)

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

Hvis det er kan vi prøve lidt hjemme ved mig hvis du har lyst... Så kan du da få en lille smag for hvad det er for noget.... Også kan du se hvordan han reagere på det...

Anmeld

10. juli 2012

pemiro

Mettefpigen skriver:

Hvis det er kan vi prøve lidt hjemme ved mig hvis du har lyst... Så kan du da få en lille smag for hvad det er for noget.... Også kan du se hvordan han reagere på det...

Hvor bor du henne da?

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

pemiro skriver:

Hvor bor du henne da?

Jeg bor i kirkendrup ved næsby :-)

Anmeld

11. juli 2012

modesty

Du behøver ikke at tage et kursus, du kan bare gøre det selv, man finder hurtigt ud af hvad baby synes er rart og afslappende. Vi har gjort det her siden drengen var en måneds tid. Hver gang efter hans bad. Det er super hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.