Anonym skriver:
Jeg skriver lige ano, da jeg ikke vil have familien skal kunne Google dette. Så hvis i ved hvem jeg er, så bevar lige min hemmelig 
Jeg kom til jordmor idag og bad hende om jeg ikke kunne få et pks, da jeg har en svær bækkenløsning og har været utrolig ked af det de sidste to uger og frygtede fødsels depression.
Jeg fik en tid alentrede en time efter på hospitalet, og der fik jeg en tid på fredag til et pks, og fik afvide at hvis jeg gik i fødsel før, måtte jeg endelig ringe derind med det samme.
Det er bare så fantastisk at vide at hvis det ikke sker før, så er der en ende på mit smerte helvede på fredag senest! Det som om der er en tung byrde løftet fra min skulder og jeg kan se lidt glæde ved tilværelsen igen
nu skal jeg bare holde ud til fredag, jeg har egentligt termin torsdag, så det kan jo ske når som helst
Fredag den 13 bliver en god dag for os
det er dejligt for dig... jeg fik selv kejsersnit.. og det er dog ikke videre behageligt efterfølgende, men forløsningen efter en masse smerter er vidunderlig.. jeg burde selv have valgt et kejsersnit dengang...
så det er rigtig godt at du har lyttet til din mavefornemmelse og handlet derefter...
og fredag den 13 er altid min yndlingsdag... så det skal nok gå rigtig godt 

Anmeld