Nu har jeg ro på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Orkide86

Anonym skriver:

Jeg skriver lige ano, da jeg ikke vil have familien skal kunne Google dette. Så hvis i ved hvem jeg er, så bevar lige min hemmelig

Jeg kom til jordmor idag og bad hende om jeg ikke kunne få et pks, da jeg har en svær bækkenløsning og har været utrolig ked af det de sidste to uger og frygtede fødsels depression.

Jeg fik en tid alentrede en time efter på hospitalet, og der fik jeg en tid på fredag til et pks, og fik afvide at hvis jeg gik i fødsel før, måtte jeg endelig ringe derind med det samme. 

Det er bare så fantastisk at vide at hvis det ikke sker før, så er der en ende på mit smerte helvede på fredag senest! Det som om der er en tung byrde løftet fra min skulder og jeg kan se lidt glæde ved tilværelsen igen nu skal jeg bare holde ud til fredag, jeg har egentligt termin torsdag, så det kan jo ske når som helst

Fredag den 13 bliver en god dag for os

Dejligt for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt, at man er tryg og har det godt med sin beslutning  tror jeg betyder rigtig meget for en god fødsel. Held og lykke herfra  

Anmeld

11. juli 2012

Holbæktrunten

Dejligt

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke - det er super dejligt for dig

Tak skal du have!

Glæder mig sådan, så bliver der også rettet op på mit ar fra sidst, hvor jeg fik aks, så det bare en bonus

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt, at man er tryg og har det godt med sin beslutning  tror jeg betyder rigtig meget for en god fødsel. Held og lykke herfra  

Ja det rigtig rart, og heller ikke at skulle gå i det uvisse. Især fordi jeg har haft det som jeg.

Så håber jeg bare moderkærligheden kicker ind når h*n kommer ud, har nemlig ikke haft det i denne graviditet endnu

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Mon ikke den gør det når du først ligger med baby på dit bryst. Det må vi da håbe 

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

projekt-ønskebarn skriver:

Mon ikke den gør det når du først ligger med baby på dit bryst. Det må vi da håbe 

Det fortæller jeg ihvertfald mig selv 

Anmeld

11. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det krydser vi for 

Anmeld

11. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg skriver lige ano, da jeg ikke vil have familien skal kunne Google dette. Så hvis i ved hvem jeg er, så bevar lige min hemmelig

Jeg kom til jordmor idag og bad hende om jeg ikke kunne få et pks, da jeg har en svær bækkenløsning og har været utrolig ked af det de sidste to uger og frygtede fødsels depression.

Jeg fik en tid alentrede en time efter på hospitalet, og der fik jeg en tid på fredag til et pks, og fik afvide at hvis jeg gik i fødsel før, måtte jeg endelig ringe derind med det samme. 

Det er bare så fantastisk at vide at hvis det ikke sker før, så er der en ende på mit smerte helvede på fredag senest! Det som om der er en tung byrde løftet fra min skulder og jeg kan se lidt glæde ved tilværelsen igen nu skal jeg bare holde ud til fredag, jeg har egentligt termin torsdag, så det kan jo ske når som helst

Fredag den 13 bliver en god dag for os

stort tillykke så er der ikke længe til du kan kalde dig moar Jeg kan godt forstå at med sådan en kraftig bækkenløsning og store smerter er glad når du kan se en ende på det

Anmeld

11. juli 2012

maria_wlt

Det er nu lidt sjovt at vide præcis hvornår man bliver mor

(Men bliv ikke skuffet hvis tiden skulle blive rykket pga noget akut, som jeg gjorde)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.