nogen herinde som gør det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Hvis jeg lavede en liste ville der nok være flere negative ting end positive.

Men jeg syntes bare min kæreste er så dejlig og omsorgsfuld - specielt her i graviditeten hvor jeg til tider har det træls og det sætter jeg så meget pris på .

Listen ville ikke kun fortælle mig hvordan han er i hans hjerte, hvor sød han er eller hvor dejligt det er at han ALTID kan få mig til at grine, endda selv efter 6 års "ægteskab"  Den vil kun fortælle mig at han glemmer ting, er okay barnlig og umoden og snart skal tage sig sammen 

Hvis du seriøst overvejer at gå fra din kæreste så er det nok ikke listen der skal afgøre det, men hvilke ting du selv sætter pris og som kan opveje dårlige ting.

Jeg overvejer ikke at gå fra min kæreste får han er den dejligste mand i hele verden, det var min veninde der skrev hun ville overvej at gå fra sin, og efter hun lavede listen forlod hun ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg overvejer ikke at gå fra min kæreste får han er den dejligste mand i hele verden, det var min veninde der skrev hun ville overvej at gå fra sin, og efter hun lavede listen forlod hun ham 

Nå for hulen, ej hun er da mærkelig. Snakkede faktisk med min kæreste om det og vi tror begge at hun får svært ved at finde en der vil gøre hende glad på den måde hun gerne vil, hvis hun skal lave sådan en liste.

Syntes det er helt uhørt at man kan sætte kærlighed op imod en liste 

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Nå for hulen, ej hun er da mærkelig. Snakkede faktisk med min kæreste om det og vi tror begge at hun får svært ved at finde en der vil gøre hende glad på den måde hun gerne vil, hvis hun skal lave sådan en liste.

Syntes det er helt uhørt at man kan sætte kærlighed op imod en liste 

Ja jeg forstår det heller ikke? 

Det var også derfor jeg ville spørge jer herinde, om det noget mange gør, eller om det bare er hende? Fordi jeg havde ikke hørt om sådan noget før, og jeg kan slet ikke sætte mig ind i det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.