nogen herinde som gør det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

skriver i en liste over positive og ngative ting med jeres mand/kærste for at se hviket der topper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

vi skriver ingen liste...men i forhold til noget bestemt eller generelt?

Anmeld

10. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

skriver i en liste over positive og ngative ting med jeres mand/kærste for at se hviket der topper?

Næ . Det gør vi ikke

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

vi skriver ingen liste...men i forhold til noget bestemt eller generelt?

Hvis man nu overvejede om man ville forlade sin partner, og så sætte det på skrift får at få øjne op.. 

Anmeld

10. juli 2012

Hvis man nu overvejede om man ville forlade sin partner, og så sætte det på skrift får at få øjne op.. 

Nej jeg ville aldrig lade en liste tage beslutningen. For enten er det et så stort problem at jeg ikke kan leve med det eller også er det ikke.

En mand kan sagtens have 20 postivie ting og kun en negativ, men hvis den er af en karakter jeg ikke kan leve med så ændrer de positive sider intet.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej jeg ville aldrig lade en liste tage beslutningen. For enten er det et så stort problem at jeg ikke kan leve med det eller også er det ikke.

En mand kan sagtens have 20 postivie ting og kun en negativ, men hvis den er af en karakter jeg ikke kan leve med så ændrer de positive sider intet.

ja sådan har jeg også tænkt på det, det var bare en veninde der sagde hun gik fra hendes man fordi hun havde lavet sådan en liste, og ville derfor høre jeres mening

Anmeld

10. juli 2012

Anonym skriver:

ja sådan har jeg også tænkt på det, det var bare en veninde der sagde hun gik fra hendes man fordi hun havde lavet sådan en liste, og ville derfor høre jeres mening

nu er vi jo alle så forksellige, men for mit vedkommende ville det ikke fungere. Hvis der er grund til at du overvejer at forlade ham, så kan det ikke være en lille ting.

Men hvis jeg stadig elskede den mand, ville jeg til enhver tid først gør alt for at redde forholdet: parterapi, kommunikation og hvad der ellers skal til. Men igen, så kommer det jo an på situationen hvor meget og om jeg ville kæmpe for forholdet. Det er svært at være generel  med sådan noget. 

Anmeld

10. juli 2012

Dustmuz

jeg syntes at lister / analyser kun skal være til eftertanke, og ikke til at træffe beslutninger ud fra..

For som mor også skriver.. 1 negativ ting kan ødelægge det hele..

jeg syntes personligt at sådanne en liste ville ødelægge mere end den gavnede

men her i mellem Jydeinden og jeg, da gør vi det ikke.

Håber du kan bruge infoen til lidt konstruktivt

Anmeld

10. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Narj, min kæreste er perfekt, trods hans fejl og mangler <3

Anmeld

10. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvis jeg lavede en liste ville der nok være flere negative ting end positive.

Men jeg syntes bare min kæreste er så dejlig og omsorgsfuld - specielt her i graviditeten hvor jeg til tider har det træls og det sætter jeg så meget pris på .

Listen ville ikke kun fortælle mig hvordan han er i hans hjerte, hvor sød han er eller hvor dejligt det er at han ALTID kan få mig til at grine, endda selv efter 6 års "ægteskab"  Den vil kun fortælle mig at han glemmer ting, er okay barnlig og umoden og snart skal tage sig sammen 

Hvis du seriøst overvejer at gå fra din kæreste så er det nok ikke listen der skal afgøre det, men hvilke ting du selv sætter pris og som kan opveje dårlige ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.