middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Koen.

Puslingen skriver:

ÅÅÅhj

ihh, jeg håber du har ret

Det er så meget rare ikke at skulle tage den kamp hver dag, men jeg kommer til at savne min pause

Åh ja lige for dit vedkommende kan jeg godt forstå at den pause altså er skøn midt på dagen, men så må du lade ham se tv,tegne,etc lidt selv så du lige kan slænge fødderne i sofaen lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Tulle28

Puslingen skriver:

Jeg synes faktisk det er skønt
Alt andet end gråd og opkast, jeg var simpelthen ved at køre ned på det
Men samtidig tænker jeg også, er det nu det rigtige, får han så nok søvn?
Og øv hvor kommer jeg til at mangle den alene tid, når han sov

Men okay, han har sovet i 10 min og det gik hurtigt

Jeg synes næsten det er sværest for os voksne, vi er jo vant til den pause midt på dagen:-) Men til gengæld får man jo timerne igen om aftenen, hvilket jo også kan være en fordel.

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

Åh ja lige for dit vedkommende kan jeg godt forstå at den pause altså er skøn midt på dagen, men så må du lade ham se tv,tegne,etc lidt selv så du lige kan slænge fødderne i sofaen lidt

Ja, men det skal nok gå
Hvis han er klar så skal han have lov til det, det gør jo også at vi kan lave flere ting

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

Ja, men det skal nok gå
Hvis han er klar så skal han have lov til det, det gør jo også at vi kan lave flere ting

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Ja, men det skal nok gå

nemlig

Anmeld

10. juli 2012

2721

Tulle28 skriver:

Jeg synes næsten det er sværest for os voksne, vi er jo vant til den pause midt på dagen:-) Men til gengæld får man jo timerne igen om aftenen, hvilket jo også kan være en fordel.

Ja, den vil blive savnet, men hånden hjertet så var jeg nået til et punkt hvor jeg tænkte:åh nej, middagslur
Og nu kan vi jo så, lave lidt mere end vi kunne før, da meget af dagen ikke skal gå med projekt middagslur

Ja, det er helt vildt at have fritid om aften

Min eneste bekymring går på om det er det rette

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

nemlig

Håber bare ikke det er for tidligt at cutte luren

Anmeld

10. juli 2012

Tulle28

Puslingen skriver:

Ja, den vil blive savnet, men hånden hjertet så var jeg nået til et punkt hvor jeg tænkte:åh nej, middagslur
Og nu kan vi jo så, lave lidt mere end vi kunne før, da meget af dagen ikke skal gå med projekt middagslur

Ja, det er helt vildt at have fritid om aften

Min eneste bekymring går på om det er det rette

Det skal du ikke være så bekymret for tror jeg. Bare vent, i den her alder går det så stærkt, så hvis han er træt tror jeg selv han vil begynde at sige til når han er måske bare en måned ældre.

Anmeld

10. juli 2012

2721

Tulle28 skriver:

Det skal du ikke være så bekymret for tror jeg. Bare vent, i den her alder går det så stærkt, så hvis han er træt tror jeg selv han vil begynde at sige til når han er måske bare en måned ældre.

Tak, det er jeg glad for du skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.