middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

2721

Hej

Jeg har oprette et par tråde omkring de problemer vi har med Middagsluren herhjemme.

Idag, gav jeg det så en pause og valgte ikke at tage kampen.
Og det er faktisk gået rigtig godt
Kan dig godt mærke på ham han er træt nu og han bliver også lagt i seng her kl. 18.
Han har ikke været synderligt påvirket og lege og spist fint og vi har hygget.
Jeg har på intet tidspunkt skulle gøre noget for at han ikke faldt i søvn her i eftermiddag.

MEN han er jo kun knap 25 mdr.

Kan det virkelig passe at han ikke har brug for sin lur mere?

Han går ikke i vg/dp
Vores dage er aktiv og vi er meget udenfor, så han får brugt sin krop en masse.

Er meget i tvivl, men jeg vil heller ikke blive ved med at byde ham eller mig at skulle slås med den lur, hvis det reelt set ikke er nødvendigt.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Tulle28

Aj hvor skønt (eller! Men skønt at det er gået godt). Altså børn er jo meget forskellige og nogle dropper luren tidligere end andre. Og det ka også være at det vender lige pludselig og han gerne vil sove igen der, midt på dagen.

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

Jeg ville bare droppe den, herhjemme er luren os kamp nogen gange og så lader jeg hende bare være oppe

Anmeld

10. juli 2012

2721

Tulle28 skriver:

Aj hvor skønt (eller! Men skønt at det er gået godt). Altså børn er jo meget forskellige og nogle dropper luren tidligere end andre. Og det ka også være at det vender lige pludselig og han gerne vil sove igen der, midt på dagen.

Jeg synes faktisk det er skønt
Alt andet end gråd og opkast, jeg var simpelthen ved at køre ned på det
Men samtidig tænker jeg også, er det nu det rigtige, får han så nok søvn?
Og øv hvor kommer jeg til at mangle den alene tid, når han sov

Men okay, han har sovet i 10 min og det gik hurtigt

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

Jeg ville bare droppe den, herhjemme er luren os kamp nogen gange og så lader jeg hende bare være oppe

Men er det ikke fortidligt?
Årh jeg er så meget i tvivl, men samtidig, var vi ude på et skråplan med den lur, det kørte bare ikke og ofte tog det længere tid at lægge ham ind han fik sovet
Han faldt i søvn på 11 min søde
Det er jo helt vildt

Anmeld

10. juli 2012

2721

dobbelt

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Men er det ikke fortidligt?
Årh jeg er så meget i tvivl, men samtidig, var vi ude på et skråplan med den lur, det kørte bare ikke og ofte tog det længere tid at lægge ham ind han fik sovet
Han faldt i søvn på 11 min søde
Det er jo helt vildt

Altså hvis Lærke ikke gik i dagpleje havde vi os droppet luren, for orker ikke den kamp, tidligt måske, men hvis Charlie er som Lærke så har han ikke brug for den lur
Bliver han pyller eller sur hvis han ikke får sovet? Gør Lærke nemlig ikke

Er det ikke skønt det gik så hurtigt og smertefrit søde? Her tager det pt halvanden time hver aften og er ved at blive skør

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

Altså hvis Lærke ikke gik i dagpleje havde vi os droppet luren, for orker ikke den kamp, tidligt måske, men hvis Charlie er som Lærke så har han ikke brug for den lur
Bliver han pyller eller sur hvis han ikke får sovet? Gør Lærke nemlig ikke

Er det ikke skønt det gik så hurtigt og smertefrit søde? Her tager det pt halvanden time hver aften og er ved at blive skør

Ja, eller både og, han bliver ikke mere pyller og umulig end han plejer, det var ikke sådan at jeg tænkte, puha, der var en der trænger til en lur.
Men der 17.30, der var han flad.

Jo, det var fantastiks, de sidste 2 uger har det taget mellem 1,5-2,5 time for ham med skrig og skrål

Øv altså og så når du er alene

Anmeld

10. juli 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Ja, eller både og, han bliver ikke mere pyller og umulig end han plejer, det var ikke sådan at jeg tænkte, puha, der var en der trænger til en lur.
Men der 17.30, der var han flad.

Jo, det var fantastiks, de sidste 2 uger har det taget mellem 1,5-2,5 time for ham med skrig og skrål

Øv altså og så når du er alene

De første dage indtil rytmen er vent er hårde for ham, men han vil snart begynde at sove længere om morgenen og så kunne holde ud til kl 18 på den måde i stedet det er jeg ret sikker på

Anmeld

10. juli 2012

2721

tanja. skriver:

De første dage indtil rytmen er vent er hårde for ham, men han vil snart begynde at sove længere om morgenen og så kunne holde ud til kl 18 på den måde i stedet det er jeg ret sikker på

ihh, jeg håber du har ret

Det er så meget rare ikke at skulle tage den kamp hver dag, men jeg kommer til at savne min pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.