Ud a tremmesengen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

Schonert skriver:

Hvornår kom jeres ud af tremmesengen over i juniorer seng?

Venter nemlige nummer to - og der ville ca være 16 mdr imellen dem, så  tænker jeg bare hvis lillebror sover i vugge så længe han nu kan ca 6 mdr. så ville storbror jo være ca 22 mrd. Er det så få tidliget at ligge storbror over i en junior seng? Eller skal vi ud og købe endnu en tremmeseng ? 

Håber nogen kan hjælpe  

Frederic kom i hans junior seng da han var ½ år. Men det er også sådan én hvor bund og sider kan justeres. Den er 70*140 (mener jeg da den er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

morethanperfect

Schonert skriver:

Venter nemlige nummer to - og der ville ca være 16 mdr imellen dem, så  tænker jeg bare hvis lillebror sover i vugge så længe han nu kan ca 6 mdr. så ville storbror jo være ca 22 mrd. Er det så få tidliget at ligge storbror over i en junior seng? Eller skal vi ud og købe endnu en tremmeseng ? 

Håber nogen kan hjælpe  

Oscar blir 23 mdr. når lillebror kommer , og der kommer han over i juniorseng . 

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Schonert skriver:

Håber nogen kan hjælpe  

Vi har Liva på 2 år og 3 mdr og jeg havde termin med lillebror i går. Liva sover i tremmeseng, dog har vi taget den ene side af og sat en sengehest på - det fungere så godt

Når Lillebror kommer ud skal han sove i vugge indtil han er 4-5 mdr ca (alt efter hvornår den bliver for lille) og der vil Liva jo så være ca 2 år og 7-8 mdr og så kommer hun i juniorseng og lillebror overtager tremmesengen og vi tager siden på igen

Anmeld

10. juli 2012

Schonert

Mor til Frederic og Freya skriver:

Frederic kom i hans junior seng da han var ½ år. Men det er også sådan én hvor bund og sider kan justeres. Den er 70*140 (mener jeg da den er)

Hvad hedder den seng ?

Anmeld

10. juli 2012

Schonert

morethanperfect skriver:

Oscar blir 23 mdr. når lillebror kommer , og der kommer han over i juniorseng . 

Okay.  Tak, Ville lige se hvordan ZJ er når vi kommer der til. 

Anmeld

10. juli 2012

Schonert

Mor til Liva skriver:

Vi har Liva på 2 år og 3 mdr og jeg havde termin med lillebror i går. Liva sover i tremmeseng, dog har vi taget den ene side af og sat en sengehest på - det fungere så godt

Når Lillebror kommer ud skal han sove i vugge indtil han er 4-5 mdr ca (alt efter hvornår den bliver for lille) og der vil Liva jo så være ca 2 år og 7-8 mdr og så kommer hun i juniorseng og lillebror overtager tremmesengen og vi tager siden på igen

Det var endlig en meget go idé. med at tag en a siderne a. Det var klogt. Det kunne være vi osse skulle prøve det, så han kan få fornemmelse af en junior seng. 

Tak

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Schonert skriver:

Det var endlig en meget go idé. med at tag en a siderne a. Det var klogt. Det kunne være vi osse skulle prøve det, så han kan få fornemmelse af en junior seng. 

Tak

Ja her fungere det som sagt super godt og tror overgangen til juniorseng bliver meget nemmere

Anmeld

10. juli 2012

Rikke S

Noah kom i juniorseng ca 18 mdr gammel, fordi han skal være storebror, og vi også gerne vil at lillebror skal arve tremmesengen. Vi startede med at have den stående i stuen, hvor han kunne lege i den, få frugt osv. så han forbandt den med noget godt .

Efter et par uger rykkede vi den ind på hans værelse, og der har ingen problemer været (han fik sengehest på sengen samt sine sengeformindskere fra tremmesengen med ind). Han har nu sovet i den i 2 mdr uden problemer.

Anmeld

10. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores og de sov begge i tremmeseng. Den "store" kom først over i juniorseng, da han var 2 år 8 mdr.

Anmeld

10. juli 2012

Mille83

Schonert skriver:

Håber nogen kan hjælpe  

Nicoline er lige kommet i juniorseng, hun er ca 24 mdr. Det klarer hun fint - der er dog sengehest på, men hun har ikke været stået op af sengen en eneste gang endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.