Æv, ikke igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

ønskebørn74

Det er desværre 6 år siden jeg blev opereret og tabte mig 68 kg, men kom mig desværre 20 igen, slås stadig med dem ... 10 er røget. Mangler 10 for at kunne få 2 æg op ... Men den dumme motivation er sku svær at finde

kender det for godt.. jeg skal til at swømme.. skal lige vente på at kroppen er klar efter vores Spontane Abort for 1½ uge siden..

min mand tager til Afganistan om 3 uger.. .. så der venter en tvungen pause på næsten 4md.. og der VIL jeg tabe mig.. jeg fjerner alle fristelserne fra hjemmet og går totalt i krig med motionen..

NU SKAL DET VÆRE..

er så træt af at se sådan ud.. da vi startede i fertilitetsbehandling havde jeg en str. 38/40 i tøj.. nu er jeg oppe i en str. 48.. nogle gange str. 50..  ..

var altid slank inden vi gik igang med PB..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Kronvald

ønskebarn74 skriver:

kender det for godt.. jeg skal til at swømme.. skal lige vente på at kroppen er klar efter vores Spontane Abort for 1½ uge siden..

min mand tager til Afganistan om 3 uger.. .. så der venter en tvungen pause på næsten 4md.. og der VIL jeg tabe mig.. jeg fjerner alle fristelserne fra hjemmet og går totalt i krig med motionen..

NU SKAL DET VÆRE..

er så træt af at se sådan ud.. da vi startede i fertilitetsbehandling havde jeg en str. 38/40 i tøj.. nu er jeg oppe i en str. 48.. nogle gange str. 50..  ..

var altid slank inden vi gik igang med PB..

Da træls det er gået den vej ...

Og træls med pause, håber han passer på sig selv derovre.

Vi har lige været på livstilscenter i Brædstrup, så hvis du får brug for opskrifter, så ligger en del af dem på vores hjemmeside www.kronvald.dk

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

En rigtig træls besked at få

Det er også længe I har ventet, og prøvet at få jeres ønskebarn.

Vi har kun prøvet ICSI, og har kun gode erfaringer med det.

Jeg blev gravid på fryseæg (fra 1. forsøg) i 2008, men havde desværre en MA i 12. uge. Tror det var pga. det smertestillende jeg fik på det tidspunkt.

I det andet forsøg blev der kuyn befrugtet 1 æg, og det blev ikke til noget.

Vi holdt en pause på ca. 5 mdr. og gik begge til akupunktur. Fik Pergoveris i høj dosis, i stedet for Gonal-F, og vi fik Daniel

I denne omgang har der begge gange været 1 befrugtet æg. Sidste gang blev jeg gravid, men fosteret var desværre lille og gik til i 9., uge.

Lige nu ruger jeg på et fint æg, og vi venter bare med spænding på testdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.