Ja så ringede de igen fra klinikken ; Hej Jane, desværre har jeg dårlige nyheder. Åhhh, jeg hader den besked. Ved godt jeg nok er novice i forhold til mange af jer andre. Er kun lige færdigt med mit andet forsøg.
Vi har i 7 år forsøgt at få børn, tabt 60 kg, forsøgt igen. Været på 3 forskellige klinikker, som ikke hjalp, jo sendte os hjem for at forsøge selv, 2 år spildte vi på det ...
Nu er jeg 38 år, og føler virkelig tingene haster. Første gang fik jeg kun 1 æg taget ud, og meldingen desværre ægget var umodent. Nå så skulle vi igang igen. Der gik så 6 måneder, pga medicinske komplikationer, som man burde have forudset, men ikke havde fanget ... Æv Æv, tiden løber.
Nyt forsøg, lang protokol, 5 æg. Armene højt over hovedet. Perfekt sædprøve, armene endnu højere oppe .... Desværre, ingen befrugtede æg, mine æg er åbenbart associale, de gider ikke have besøg 
Nu venter jeg bare på den dumme mens, så jeg kan komme igang igen med lang protokol, og forhåbentligt 5 æg igen. Denne gang bliver mine æg mikroinsemineret, deres resultater er 2/3 bliver befrugtede.
Så kommer vi til næste stadie, for mon ægget vil sætte sig fast, det aner vi jo ikke, så langt er vi jo aldrig kommet ... Fuck jeg føler det ur tikke ret hurtigt og højt lige nu
KÆMPE KRAMMER TIL JER...
Vil lige dele vores gode erfaringer med ICSI med dig/jer..
I vores første forsøg var der kun 5æg.. De lavede IVF og der var kun 1 til oplægning.. (havde været overstimuleret og de havde sultet ægene.. Forsøget endte i en BIO..
Andet forsøg var de alt for konservative.. Stak mig med hormoner i over 20 dage..
Der var kun 2 stk. et var ikke modent og det andet delte sig ikke rigtigt.. og ingen til oplægning..
I 3. forsøget fandt de opskriften.. De gav mig den højeste dosis nogensinde, for at booste alle ægene i starten og på 6. dagen satte de dosisen ned.. Stak mig kun i 12 dage... Fik 11 æg ud Igen lavede de ICSI og 8 var perfekte efter dyrkning.. Så 2 lagt op og 6 på frys.. Blev gravid... Men det udviklede sig ikke... (Ingen forstersæk..)
I 4. forsøg fik jeg 13 æg ud.. En del var umodne.. Igen lavede de ICSI og der var 7 perfekte æg.. 2 lagt op og 5 på frys.. Negativ BP
1. fryseforsøg i kunstig cyklus... 5 æg op af frys for at have 2 til oplægning.. Negativ BP..
2. fryseforsøg i kunstig cyklus.. Positiv BP.. Blødte af flere gange.. Så hjerteblink 4 gange ved scanning pga. af blødning og mistede så i 7+0 for nyligt.. Hårdt.. Men nu ved vi at jeg stadig kan blive gravid trods jeg den 26.7 bliver 38år.. Er blevet sat til vægttab for at have bedre chancer for at holde på det.. De er nu sikre på klinikken på at vi nok skal få et barn.. Bare vi bliver ved..
PØJ PØJ MED DET HELE!!!! KNUS LENE 
P.S. De mener skallen på mine æg er blevet hårdere med alderen + det er en hyppig bihvirkning ved at have PCOS som er årsagen hos os..