Mens sku helst ikk komme om 1-2 dage..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Risen

Jupiter skriver:

Ja det med at ville hoste kan jeg godt nikke genkendende til

Lad os håbe at det er en graviditets-virus så

Hahah, kunne være lækkert.. Men tror nu desværre det er en sygdom.. Kan mærke det på hele kroppen.. æv..  

Men har 4 test liggende klar.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Jupiter

Risen skriver:

Hahah, kunne være lækkert.. Men tror nu desværre det er en sygdom.. Kan mærke det på hele kroppen.. æv..  

Men har 4 test liggende klar.. hehe

Jeg kan til gengæld ikke mærke det i hele kroppen, det er ligesom det ikke bliver værre end det er nu.

Det er altid godt at have tests klar - tror også jeg har en enkelt på lager

Anmeld

10. juli 2012

Risen

Jupiter skriver:

Jeg kan til gengæld ikke mærke det i hele kroppen, det er ligesom det ikke bliver værre end det er nu.

Det er altid godt at have tests klar - tror også jeg har en enkelt på lager

Spændende! Hvornår har u testdag? - Jeg har først søndag, men prøver nok lige torsdag Har købt clear blue som kan måle 4 dage før 

Anmeld

10. juli 2012

Jupiter

Risen skriver:

Spændende! Hvornår har u testdag? - Jeg har først søndag, men prøver nok lige torsdag Har købt clear blue som kan måle 4 dage før 

Jeg har testdag på lørdag hvis ikke mens dukker op - men der er vi på ferie hos svigerfamilien, så der kan jeg ikke lige teste.

Dvs. hvis ikke mens dukker op, tester jeg først når vi kommer hjem mandag eller tirsdag.

Den negative test jeg tog i går, har gjort at jeg nu alligevel godt kan vente lidt længere i stedet for at teste fx fredag før vi kører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.