Mens sku helst ikk komme om 1-2 dage..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

På terminberegner siger den 3+6..forventer mens onsdag eller torsdag..

har ingen tegn endnu.meen

burde man kunne teste nu..eller riskiere jeg bare at blive skuffet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

piap

Anonym skriver:

åhhh hvor jegg kender det jeg stod i samme siatuation denne gang til med kom min mens ikke på dagen først på natten til 3 dagen kom den havd bestemt mig for at jeg ville teste om morgen, men det blev jo ikke nødvendig.. havde heller ikke tegn på at der kom nogen mens plejer nemlig altid at kunne mærke op til når jeg skal ha min mens så hvis jeg var dig ville jeg vente lidt endnu med at teste.. man bliver så fyrgtelig skuffet når så mens melder sin ankomst.. har prøvet det 2 gange nu

Anmeld

10. juli 2012

Jupiter

Jeg forventer (selvfølgelig ikke) mens omkring weekenden, så det må også hedde 3+ (noget?)

Jeg har haft det lidt som om mens har været på vej hele ugen, og så lidt jag i underlivet pg prikken. Nå ja og så lidt kriller i halsen (halsbetændelse på vej/halsbrand agtigt).

Jeg var jo så nysgerrig at jeg tog en test i går, som så var negativ - nå ja, det er jo hvad der sker. Men vil da råde dig til at vente, og så håber jeg for dig at den er positiv

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg tror også jeg venter.

Det i bund og grund også spild af tester når man jo får vished om nogle dage. Men nu må vi se prøver hele tiden ikk at tænke for meget på det så ens krop måske selv udskyder mens.

Jeg har heller ikk rigtigt mærket noget anderledes. En anelse halsbrand som dig Jupiter

Anmeld

10. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg forventer heller ikke mens idag eller imorgen

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg forventer heller ikke mens idag eller imorgen

ej. Griner. Så Krydser vi fingre for hinanden.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Ej min nysgerrighed fik mig til at teste.

Negativ

Anmeld

10. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Ej min nysgerrighed fik mig til at teste.

Negativ

Hehe, velkommen i klubben

Jegmå jo nok bare stadig sige at symptomerne er der. De er ikke forsvundet fordi testen sagde negativ.

Jeg håber ikke det er noget jeg bilder mig ind - men vi kan jo også bare være så "heldige" at der går et stykke tid før vi kan teste positive

Anmeld

10. juli 2012

Risen

Jupiter skriver:

Jeg forventer (selvfølgelig ikke) mens omkring weekenden, så det må også hedde 3+ (noget?)

Jeg har haft det lidt som om mens har været på vej hele ugen, og så lidt jag i underlivet pg prikken. Nå ja og så lidt kriller i halsen (halsbetændelse på vej/halsbrand agtigt).

Jeg var jo så nysgerrig at jeg tog en test i går, som så var negativ - nå ja, det er jo hvad der sker. Men vil da råde dig til at vente, og så håber jeg for dig at den er positiv

Ej det har jeg også? Gad vide om det ikke er en virus? hehe.. Har også lyst til at hoste uden at skulle, har dog aldrig hørt om at det er et graviditets tegn? hehe

Anmeld

10. juli 2012

Jupiter

Risen skriver:

Ej det har jeg også? Gad vide om det ikke er en virus? hehe.. Har også lyst til at hoste uden at skulle, har dog aldrig hørt om at det er et graviditets tegn? hehe

Ja det med at ville hoste kan jeg godt nikke genkendende til

Lad os håbe at det er en graviditets-virus så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.