Feber - måske tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

K&S

JulieMor skriver:

Tror os vi vil se tiden an, om det er det samme i morgen... åh man bliver bare så bekymret

Det gør man helt sikkert...! Håber hun har det bedre i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

JulieMor

K&S skriver:

Det gør man helt sikkert...! Håber hun har det bedre i morgen

Mange tak skal du have! 

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

K&S skriver:

Anton har nogle gange haft feber i flere dage pga. tænder - det kan vare dage, før de bryder igennem

Både tandlæge og læger siger at man skal opsøge læge hvis det er mere end en dag der er feber. Troede nemlig også at det var en tand med Mikkel, men da hans feber blev ved var det nok ikke. Sagde til min læge at jeg troede at det var en tand, hvor han sagde at det kun vare en dag. Og tandlægen sagde det også til mig, da jeg snakkede med dem. De står også i en brucuer ( staves ? ) jeg fik. Men det er også ligemeget.

Det kan jo være et tilfælde at tænderne er kommet oven i feber, men det kan jo også være at det er pga. af tænder. Børn er jo så forskellige

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

Aprilmor11 skriver:

Både tandlæge og læger siger at man skal opsøge læge hvis det er mere end en dag der er feber. Troede nemlig også at det var en tand med Mikkel, men da hans feber blev ved var det nok ikke. Sagde til min læge at jeg troede at det var en tand, hvor han sagde at det kun vare en dag. Og tandlægen sagde det også til mig, da jeg snakkede med dem. De står også i en brucuer ( staves ? ) jeg fik. Men det er også ligemeget.

Det kan jo være et tilfælde at tænderne er kommet oven i feber, men det kan jo også være at det er pga. af tænder. Børn er jo så forskellige

Okay

Må se tiden an om måle hendes teperatur igen i morgen tidlig. 

tak

Anmeld

9. juli 2012

K&S

Aprilmor11 skriver:

Det er ikke til at blive klog på - Anton har også haft feber som vinden blæste, indtil han fik lagt dræn

Nu har han kun feber, når han selv klager over "av av" i munden

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

JulieMor skriver:

Var det tænderne der var påvej hos jer? eller andet?

Tror bare at det var en omgang sygdom

Min søns gummer bløder kun når der kommer en tand

Men de kloge siger at det er pga. hans alder, for så bliver gummerne stærke. Han fik sin første som 14 måneder. Og der er kommet 2 mere efterfølgende, men de kom i nat, så ved ikke om de har blødt.

Så tror ikke at det har været pga. af feber. De stoppede lørdag nemlig.

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

K&S skriver:

Det er ikke til at blive klog på - Anton har også haft feber som vinden blæste, indtil han fik lagt dræn

Nu har han kun feber, når han selv klager over "av av" i munden

Nej det er det ikke. Læger er så uenige, ligespm SP og andre kloge fagfolk

Det er da rart at han fortæller at nu er der en tand på vej

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

JulieMor skriver:

Okay

Må se tiden an om måle hendes teperatur igen i morgen tidlig. 

tak

Feberen er oftes lavest om morgen. Men prøv og så igen op omkring middag. Godbedring med hende. Vi håber at det " bare " er en tand

Anmeld

9. juli 2012

K&S

Aprilmor11 skriver:

Nej det er det ikke. Læger er så uenige, ligespm SP og andre kloge fagfolk

Det er da rart at han fortæller at nu er der en tand på vej

Jaaa, det er rigtig dejligt - så ved man da, hvorfor han ikke vil spise noget særligt og har feber

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

Aprilmor11 skriver:

Feberen er oftes lavest om morgen. Men prøv og så igen op omkring middag. Godbedring med hende. Vi håber at det " bare " er en tand

Tak skal du have :-) ja, det håber jeg godt nok os bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.