Feber - måske tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

JulieMor

Min datter på 7 mdr har været en rigtig pyldermås idag, rigitg mor-pige... har her til aften målt temp: 39 grader.... Mine tanker er så nu - kan det være tænder????? kan man få feber hvis det er tænderne der er på vej?

hun virker ikke til at felje noget, så som hoste, forkølet eller lignende, og hun kan os godt smile lidt ind i mellem....

Har du oplevet dit barn har haft feber da tænderne kom igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

K&S

JulieMor skriver:

Min datter på 7 mdr har været en rigtig pyldermås idag, rigitg mor-pige... har her til aften målt temp: 39 grader.... Mine tanker er så nu - kan det være tænder????? kan man få feber hvis det er tænderne der er på vej?

hun virker ikke til at felje noget, så som hoste, forkølet eller lignende, og hun kan os godt smile lidt ind i mellem....

Jeps, Anton har stort set feber hver gang, tænderne bryder igennem

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

K&S skriver:

Jeps, Anton har stort set feber hver gang, tænderne bryder igennem

okay, og har været pyldret???

Ved jo bare ikke om det er det, eller om jeg bør ringe til en vagtlæge..... hun sover heldigvis nu

Anmeld

9. juli 2012

K&S

JulieMor skriver:

okay, og har været pyldret???

Ved jo bare ikke om det er det, eller om jeg bør ringe til en vagtlæge..... hun sover heldigvis nu

Ja, han har været rigtig pyldret og tvær i flere dage

Virker hun ellers frisk? Spiser som hun plejer? Og er kontaktbar?

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

K&S skriver:

Ja, han har været rigtig pyldret og tvær i flere dage

Virker hun ellers frisk? Spiser som hun plejer? Og er kontaktbar?

Ja hun virker frisk nok, fik da lige et par smil inden hun blev lagt i seng, og fin kontaktbar - ikke noget der.....

Anmeld

9. juli 2012

K&S

JulieMor skriver:

Ja hun virker frisk nok, fik da lige et par smil inden hun blev lagt i seng, og fin kontaktbar - ikke noget der.....

Jeg ville se det an til i morgen, men hvis du er usikker, så ring og snak med vagtlægen

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

JulieMor skriver:

Hvis det er tænder så vare feberen kun en dag ( hvis de får feber ) Har hun ligeså høj feber imorgen, kan du jo ringe til din egen læge, hvis du er bekymret. Men sørger for at hun får MASSER af væske. Min søn har lige lagt med feber i 4 dage, så har lige været igennem det og har fået dette af vide. God bedring med hende

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

K&S skriver:

Jeg ville se det an til i morgen, men hvis du er usikker, så ring og snak med vagtlægen

Tror os vi vil se tiden an, om det er det samme i morgen... åh man bliver bare så bekymret

Anmeld

9. juli 2012

JulieMor

Aprilmor11 skriver:

Hvis det er tænder så vare feberen kun en dag ( hvis de får feber ) Har hun ligeså høj feber imorgen, kan du jo ringe til din egen læge, hvis du er bekymret. Men sørger for at hun får MASSER af væske. Min søn har lige lagt med feber i 4 dage, så har lige været igennem det og har fået dette af vide. God bedring med hende

Var det tænderne der var påvej hos jer? eller andet?

Anmeld

9. juli 2012

K&S

Aprilmor11 skriver:

Anton har nogle gange haft feber i flere dage pga. tænder - det kan vare dage, før de bryder igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.