Er jeg bare utålmodig? Eller det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

La´chrissen

Det er story set ikke andet end ventetid ved al sådan noget behandling. Man kan godt nå at blive sindssyg et par gange men det er jo hele ventetiden værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Hej piger..

Lige hurtig min historie.. 

Min mand og jeg har prøvet at få et barn i lidt over et år nu. Og vi har endelig fået taget os sammen til at gå til, og er nu nået dertil hvor vi har fået tid ude på fertilitetsklinikken. Og det er jo super dejligt 

Men nu kan jeg bare ikke vente til vi skal derud, og kan komme igang. Er det virkelig normalt at være så frustreret over vente tiden, og spørgsmålet om der er vente tid efter forsamtalen, eller om man kan komme igang første cyklus efter samtalen..

XOXO

Nogle steder kommer man hurtigt igang, andre gange er der ventetid.

Vi var til første samtale/undersøgelser i April månede. De ville gerne have at kæresten afleverede en ny sædprøve og der skulle altså gå 3 mdr imellem dem, så den ny kunne først aflevere slut Juni. :-( Allerede der er vi så 3 mdr bagud.

Nu har vi lige fået brev ang. samtale om den behandling vi skal igennem (reagensglasbehandling ICSI) og det er d. 30/8. Så vi kommer tidligst igang i September månede, så det er 5 mdr efter første samtale, og 7 mdr efter henvisningen fra lægen blev sendt afsted....

Anmeld

10. juli 2012

lillemusen10

Joersholm skriver:

Uhh lækkert så er jeg ikke den eneste.. Vi har også fået tid midt i august på ouh  Men vi er blevet testet for det meste af vores egne læger allerede, og min mand har også været ude med en sædprøve.. Så håber og krydser fingre for vi kan komme hurtigt igang efter samtalen 

Vi får taget diverse prøver nu her, så vi også har det meste klar til samtalen. Det er dog ikke sikkert de skal bruge en sædprøvefeta min mand, da vores problem ikke er at vi ikke kan blive gravide, men at jeg ikkE kan holde på graviditeten. Vi er meget spændte og håber de kan hjælpe os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.