Er jeg bare utålmodig? Eller det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Joerse

Hej piger..

Lige hurtig min historie.. 

Min mand og jeg har prøvet at få et barn i lidt over et år nu. Og vi har endelig fået taget os sammen til at gå til, og er nu nået dertil hvor vi har fået tid ude på fertilitetsklinikken. Og det er jo super dejligt 

Men nu kan jeg bare ikke vente til vi skal derud, og kan komme igang. Er det virkelig normalt at være så frustreret over vente tiden, og spørgsmålet om der er vente tid efter forsamtalen, eller om man kan komme igang første cyklus efter samtalen..

XOXO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Miss BananaHammock

Joersholm skriver:

Hej piger..

Min mand og jeg har prøvet at få et barn i lidt over et år nu. Og vi har endelig fået taget os sammen til at gå til, og er nu nået dertil hvor vi har fået tid ude på fertilitetsklinikken. Og det er jo super dejligt 

Men nu kan jeg bare ikke vente til vi skal derud, og kan komme igang. Er det virkelig normalt at være så frustreret over vente tiden, og spørgsmålet om der er vente tid efter forsamtalen, eller om man kan komme igang første cyklus efter samtalen..

XOXO

Jeg tror det er helt normalt jeg var også mega utolmodig inden vores første samtale.

Vi skulle vente tre måneder på første samtal (det var i brædstrup) men det kommer meget an på stedet og hvormange patienter de har tilknyttet vs. Læger.

for I får gode resultater hurtigt!

Anmeld

9. juli 2012

tarkoflen

Jeg tror alle i denne gruppe er mere eller mindre utålmodige, så du er bestemt ikke den eneste

Jeg håber l kan komme rigtig hurtigt til, så ventetiden og utålmodigheden ikke bliver for lang!

Anmeld

9. juli 2012

metski83

Hej piger..

XOXO

Vi var til første samtale ca. 2 uger efter henvisningen. Der fik vi taget  de forskellige prøver osv. En måned senere var vi til opfølgende samtale efter prøverne, og min kæreste havde lavet sædprøve i mellemtiden. Men derfik jeg recept på hormoner og kunne gå igang når mens kom. 

Anmeld

9. juli 2012

A&F

Det er normalt . Klart at I glæder jer . Krydser fingre

Anmeld

10. juli 2012

ønskebørn74

Joersholm skriver:

Hej piger..

XOXO

da vi gik igang for en del år siden, var der 6md. ventetid.. til at blive idiot af.. og nu skal vi så vente til manden kommer hjem fra Afganistan.. ØV..

så som du kan se, er det meget normalt.. er selv mega utolmodig..

og hormonella til tider..

Anmeld

10. juli 2012

lillemusen10

Det er helt normalt- vi går også og venter på vores første samtale, som vi skal til på fertilitetsklinikken på ouh midt i august. Vi er spændte. Håber du slipper for meget ventetid. Mvh den lige så utålmodige :-)

Anmeld

10. juli 2012

lillemusen10

Glemte at skrive at fra henvisningen blev sendt til vi skal til samtale vil der gå i alt 6 uger, 2 af dem har klinikken ferielukket så det synes jeg er rimeligt, selvom jeg er meget utålmodig. Der er jo også lidt prøver de lige skal tages inden

Anmeld

10. juli 2012

Joerse

lillemusen10 skriver:

Det er helt normalt- vi går også og venter på vores første samtale, som vi skal til på fertilitetsklinikken på ouh midt i august. Vi er spændte. Håber du slipper for meget ventetid. Mvh den lige så utålmodige :-)

Uhh lækkert så er jeg ikke den eneste.. Vi har også fået tid midt i august på ouh  Men vi er blevet testet for det meste af vores egne læger allerede, og min mand har også været ude med en sædprøve.. Så håber og krydser fingre for vi kan komme hurtigt igang efter samtalen 

Anmeld

10. juli 2012

Joerse

Det er super dejligt at høre det ikke kun er mig.. Jeg går til tider og føler at folk synes jeg bare skal mig sammen, når der "kun" er omkring en måned til forsamtalen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.