Se lige hvad jeg har fået købt til prinsessen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

MissTas

Mortil2tiloktober skriver:

Hvor er det fedt har du købt over nettet ? Og evt hvilke hjemmeside ?
Og hvor er hun dog skøn din pige .

Det meste er købt i KBH .. har en bror der bor derovre, så overfører nogle penge til ham og så gir ham en bestilling hehe.. nemlig ikke lige altid at jeg kan få det jeg gerne vil her i nordjylland

taak, er også bare stolt af hende men er man vel altid af sit barn heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Tanjadamgaard

Hvor er det nogle lækre mærker du har købt og sikke et skøn billed, af din guldklump 

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Tanjadamgaard skriver:

Hvor er det nogle lækre mærker du har købt og sikke et skøn billed, af din guldklump 

ja, er desværre blevet lidt et mærkedyr når det gælder tøj til min datter Men hun har da også tøj i andre lidt billigere mærker..

men molo, katvig og hummel er bare favoritterne og det sidder bare SÅ godt på hende

Tuusind tak hun er bare det dejligste

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

lækre varer  hvor er de købt? Vores basse er knap 4 mdr og i 74 allerede  men han er ik tyk bare laaang... 

Anmeld

9. juli 2012

Tanjadamgaard

MissTas skriver:

ja, er desværre blevet lidt et mærkedyr når det gælder tøj til min datter Men hun har da også tøj i andre lidt billigere mærker..

men molo, katvig og hummel er bare favoritterne og det sidder bare SÅ godt på hende

Tuusind tak hun er bare det dejligste

Det kan jeg godt forstå, jeg er også selv helt vild med de mærker  glæder mig til, at det bliver min tur til at gå shop-amok  Er det specielle butikker i Kbh du handler i, for det er godt nok nogle pæne ting du har købt? 

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Vidunderligeunger skriver:

lækre varer  hvor er de købt? Vores basse er knap 4 mdr og i 74 allerede  men han er ik tyk bare laaang... 

det meste er købt i KBH .. enkelte af delene er købt på Trendsales ved en som aldrig nåede at få det brugt, fordi hun havde købt alt for meget

det er også oftest længden som gør at de skal i større størrelser.. annastacia har brugt stort set hver størrelse i 2 mrd, men tror ikke hun blir i 68 i to måneder.. sys det går lidt stærkt lige nu hehe.

men hun brugte så os 62 i 3 mrd. så der stod hun lidt stille, så tror det er mens hun er i 68 at det går lidt stærkere

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Tanjadamgaard skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg er også selv helt vild med de mærker  glæder mig til, at det bliver min tur til at gå shop-amok  Er det specielle butikker i Kbh du handler i, for det er godt nok nogle pæne ting du har købt? 

Jeg får min bror og svigerinde til at købe for mig derovre.. så overfører jeg penge til dem og afgir bestilling, så finder de det de kan, for sys ikke det er ret tit at jeg kan finde de samme ting her i nordjylland...

men ja, det er nogle virkelig lækre varer .. og er sikker på at min guldklump blir så sej og smuk i det

Anmeld

9. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

ja er også helt vild med det og farverne er bare endnu bedre i virkeligheden..

iiih tak, hun er en bette dejlig trold er hun

Er der kommet ny kollektion fra Hummel????! hvor er det købt---

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

signe. skriver:

Er der kommet ny kollektion fra Hummel????! hvor er det købt---

nej ikke endnu.. den kommer vist først den 18.

bodyerne er fra en gammel kollektion, men købte dem af en veninde som aldrig nåede at få dem i brug sys de var så fine i farverne og så har vi nemlig selv smækbukserne liggende som passer til kollektionen fra bodyerne, så dem måtte vi jo ha dertil

men skal også ud og lure den nye kollektion når den kommer hehe

Anmeld

9. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

nej ikke endnu.. den kommer vist først den 18.

bodyerne er fra en gammel kollektion, men købte dem af en veninde som aldrig nåede at få dem i brug sys de var så fine i farverne og så har vi nemlig selv smækbukserne liggende som passer til kollektionen fra bodyerne, så dem måtte vi jo ha dertil

men skal også ud og lure den nye kollektion når den kommer hehe

Okay så må jeg lige holde øje omkring den tid... Hvor kan man læse om det henne ved du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.