Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, nu er min "lille" pige jo lige hoppet i en str. 68, knap 5 mrd gammel og er derfor begyndt at købe ind i 74 og er SÅ GLAD for mine nye køb..Mangler dog stadig at modtage bodyen og huen der dertil matcher Har desværre en svaghed for tøj til hende.
og så er der da lige to nye billeder af min lille guldklump
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønne farver du har købt tøjet i, og hvor ser din pige dog sød ud
Strawberry skriver: Skønne farver du har købt tøjet i, og hvor ser din pige dog sød ud
ja er også helt vild med det og farverne er bare endnu bedre i virkeligheden..
iiih tak, hun er en bette dejlig trold er hun
MissTas skriver: Ja, nu er min "lille" pige jo lige hoppet i en str. 68, knap 5 mrd gammel og er derfor begyndt at købe ind i 74 og er SÅ GLAD for mine nye køb..Mangler dog stadig at modtage bodyen og huen der dertil matcher Har desværre en svaghed for tøj til hende. og så er der da lige to nye billeder af min lille guldklump
Nøj en masse lækre ting
Og en smuk lille pige
Loa skriver: Nøj en masse lækre ting Og en smuk lille pige
ja, nogle gange kan jeg bare ikke lade være synes det var så fint..
Taaak, hun er bare så skøn altså mors lille rod, hehe
sikke en masse lækkert tøj fuld af masser af farver
og sikke en lille smuk prinsesse der ligger der med i det hele hvor er hun bare dejlig
B&J skriver: sikke en masse lækkert tøj fuld af masser af farver og sikke en lille smuk prinsesse der ligger der med i det hele hvor er hun bare dejlig
ja, der skal nogle farver på .. elsker farver
iiih taaak.. hun er også bare så fantastisk ALTID glad blir helt selv varm om hjertet bare jeg kigger på hende.. mit guld
MissTas skriver: ja, der skal nogle farver på .. elsker farver iiih taaak.. hun er også bare så fantastisk ALTID glad blir helt selv varm om hjertet bare jeg kigger på hende.. mit guld
jaaa farver er fantastiske børns ansigter lyser helt op når de bruger farver... og jaa hun er dejlig... det er fantastisk at være forælder
B&J skriver: jaaa farver er fantastiske børns ansigter lyser helt op når de bruger farver... og jaa hun er dejlig... det er fantastisk at være forælder
ja lige præcis.. de lyser op på en helt anden måde, så skønt
ja, det er bare det mest fantastiske man nogensinde kan opleve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128