sagen er den at jeg har en datter fra et tidligere forhold, hun er 2 år gammel, og ser sin bio far hver 2. til 4. uge til en overnatning .. vi har også en lille dreng på 11 måneder, og nu er min datter begyndt (har altid gjort det) at kalde min mand for far... han har været der siden hun lå inde i min mave, og han har jo heddet far herhjemme siden min datter var 13 måneder fordi at der fik vi jo vores søn.. hun ved godt at det er hendes bio far hun ser engang imellem, eller, det tror vi hun ved, men nu er min x altså blevet træt af det, for hun kalder jo ikke ham far mere, og nægter det når hun er der..
vi har prøvet at forklare hende det, men da kiggede hun på min mand og spurgte ham, men tåre i øjnene "vilæ du ikke være min far mere??"
det er en meget svær situation for min mand, for han har jo altid været der for hende, i modsætning til min x som tager hende nårhan lige orker..
men hvad skal vi gøre, ?? sundhedsplejersken siger vi skal prøve at forklare hende at hun har to fædre, en herhjemme, og en på fyn... og så senere forklare hende hvordan tingene hænger sammen, for det vil kun være skadeligt hvis min mand siger til hende at han ikke er hendes far ...
ved slet ikke hvad vi skal gøre
Anmeld