Anonym skriver:
tusind tak for alle jeres svar!
Det er "dejligt" ikke at være alene om at stå med de følelser selvom man jo helst ikke ønskede det for nogle...
Jeg har sagt han kan kontakte statsamtet hvis der er noget - men det nægter han at gøre... Jeg er der hvor jeg overvejer at skifte nr men eftersom hans familie ser mit barn ( de har ikke et godt forhold til hinanden alts han og hans familie ) ved jeg at han nok skal få fanget mit nr igen...
Jeg har ikke meldt truslerne af den simple grund jeg endnu ikke har haft overskud til det.. de går primært på at hvis jeg ikke gør som han vil begår han selvmord eller nægter at se mit barn 
De der trusler har jeg også modtaget i massevis, og du skal øve dig i, at ignorere ham. Lad være med at svare ham, med mindre det helt konkret omhandler noget omkring jeres barn, og hop aldrig på hans trusler. Hvis han gør noget ud af hans trusler, så er det aldrig din skyld, men hans eget valg.
Indgå ikke i diskussioner omkring samvær m.m. men henvis ham hver evig eneste gang til, at han skal kontake amtet

Jeg ved det er hårdt, men det bliver altså lettere at være dig, når du ikke længere hopper med i hans spil

Anmeld