uendelig hårdt men sandt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

tusind tak for alle jeres svar!

Det er "dejligt" ikke at være alene om at stå med de følelser selvom man jo helst ikke ønskede det for nogle...

Jeg har sagt han kan kontakte statsamtet hvis der er noget - men det nægter han at gøre... Jeg er der hvor jeg overvejer at skifte nr men eftersom hans familie ser mit barn ( de har ikke et godt forhold til hinanden alts han og hans familie ) ved jeg at han nok skal få fanget mit nr igen...

Jeg har ikke meldt truslerne af den simple grund jeg endnu ikke har haft overskud til det.. de går primært på at hvis jeg ikke gør som han vil begår han selvmord eller nægter at se mit barn

De der trusler har jeg også modtaget i massevis, og du skal øve dig i, at ignorere ham. Lad være med at svare ham, med mindre det helt konkret omhandler noget omkring jeres barn, og hop aldrig på hans trusler. Hvis han gør noget ud af hans trusler, så er det aldrig din skyld, men hans eget valg.

Indgå ikke i diskussioner omkring samvær m.m. men henvis ham hver evig eneste gang til, at han skal kontake amtet

Jeg ved det er hårdt, men det bliver altså lettere at være dig, når du ikke længere hopper med i hans spil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

De der trusler har jeg også modtaget i massevis, og du skal øve dig i, at ignorere ham. Lad være med at svare ham, med mindre det helt konkret omhandler noget omkring jeres barn, og hop aldrig på hans trusler. Hvis han gør noget ud af hans trusler, så er det aldrig din skyld, men hans eget valg.

Indgå ikke i diskussioner omkring samvær m.m. men henvis ham hver evig eneste gang til, at han skal kontake amtet

Jeg ved det er hårdt, men det bliver altså lettere at være dig, når du ikke længere hopper med i hans spil

Jeg siger altid til ham - dit valg = dit ansvar men nej nej nej nej nej sådan er det ikke mener han .. men jo SÅDAN er det...

der er INGEN diskussioner om sammenvær for han ønsker ikke sammenvær - men han ønsker at fortælle hvem, hvor og hvornår han f.eks boller osv  like I care.. hvis en anden vil have ham VÆRSGO jeg vil SÅ gerne være fri af ham men samtidig skal jeg have at vide hvor uendelig meget han altid elsker mig

men ja den dag man bare sletter uden at læse bliver det nok lettere, er bare så hamrende harm og skuffet i forhold til mit barn endnu

Anmeld

9. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Jeg siger altid til ham - dit valg = dit ansvar men nej nej nej nej nej sådan er det ikke mener han .. men jo SÅDAN er det...

der er INGEN diskussioner om sammenvær for han ønsker ikke sammenvær - men han ønsker at fortælle hvem, hvor og hvornår han f.eks boller osv  like I care.. hvis en anden vil have ham VÆRSGO jeg vil SÅ gerne være fri af ham men samtidig skal jeg have at vide hvor uendelig meget han altid elsker mig

men ja den dag man bare sletter uden at læse bliver det nok lettere, er bare så hamrende harm og skuffet i forhold til mit barn endnu

ha ha man skulle næsten tro, at vi havde samme eks
Jeg skulle også høre om hans sexliv, men fik til sidst lagt ham så godt på is, at vi aldrig diskuterer andet end forhold omkring vores barn. Eller det vil sige, at vi stort set ikke diskuterer, for jeg indgår simpelthen ikke i en længere samtale med ham. Han ringer for at snakke med vores datter hver mandag kl 16.30, og det er stort set det.

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

ha ha man skulle næsten tro, at vi havde samme eks
Jeg skulle også høre om hans sexliv, men fik til sidst lagt ham så godt på is, at vi aldrig diskuterer andet end forhold omkring vores barn. Eller det vil sige, at vi stort set ikke diskuterer, for jeg indgår simpelthen ikke i en længere samtale med ham. Han ringer for at snakke med vores datter hver mandag kl 16.30, og det er stort set det.

man kunne næsten ønske det var den samme så der ikke var flere forskellige mænd af den kaliber der bevæger sig omkring

Du er virkelig sej at du kan gøre det sådan...

Sidst jeg sagde jeg ikke gad høre om hverken det ene eller det andet eller jeg elsker dig løgne og at han kunne gøre lige præcis hvad han ville fik jeg en " pis af med dig kost.. rend og hop so ellers finder du ud af hvad der sker.."

måtte jo bare sige at jeg fortsat ikke modtager ordrer eller trusler og ikke gad den tone ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.