Giraffen skriver:
det lyder også rigtig logisk
hun fik dog d-dråber på en lille isske (dem til italiensk is) og det elskede hun - dog spruttede hun det nogen gange ud af munden igen (det var vist sjovt)
Men nu får hun det bare i flasken... men hun har en nysgerrighed omkring det med munden (for ALT kommer i munden lige nu)
Men jeg tror vi venter lidt så vi hvertfald er med ift terminsdatoen
Men det er også lidt pga hendes madforbrug at jeg tænker jeg gerne vil prøve mad før de 6 måneder så hun hvertfald får budet om noget andet, for jeg tænker nogle gange at hun måske også bare synes mælken ikke er så interessant (måske min tolkning
)
Måske i kunne øve lidt med d-dråber på skeen igen, indtil hun er lidt ældre? Så kan du begynde at prøve og se, hvad hun mon vil sige til grød eller mos
Ellers så prøv at have hende med ved bordet, når i spiser. Det kan nemlig afsløre op hun er klar 
Jeg selv prøvede bare at koge lidt til hende en aften. Jeg var overbevist om, at hun altså var klar til det, jvf hendes enorme nan-forbrug. Så jeg tænkte, der er ingen bedre måde at finde ud af det ved, end at se hvad hun gør, når hun får det i munden.
Jeg kan godt forstå din tolkning - for det er ikke meget hun spiser. Men når hun er glad og har det godt, så må det vel være det vigtigste
Anmeld