Hvornår kommer jeres 3 årige i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

MinNoah

Mussen2 skriver:

Ja hun har mørklægningsgardiner. Hun er blevet puttet på dette tidspunkt i laaaange, lange tider og har inden hun begyndte i børnehave godt kunne lægge vågen i lang tid nogen gange til kl. 21

Jeg er så frustreret at jeg kunne tude, for helvede det trækker tænder ud at have en selvstændig 3 årig.

ENIG!!!  Det er MEGA hårdt at have en 3-årig i huset, Konflikter... HELE tiden.... ¨

(men heldigvis også sjove og søde stunder!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter bliver 3 i september. Hun kommer i seng 19.15 og oftest er der ro mellem 19.30 og 20.

Hun sover ca en time om eftermiddagen, og står op mellem 7 og 8 om morgenen.

Anmeld

8. juli 2012

Mussen2

MinNoah skriver:

ENIG!!!  Det er MEGA hårdt at have en 3-årig i huset, Konflikter... HELE tiden.... ¨

(men heldigvis også sjove og søde stunder!)

Ja det er rigtig. Der har bare været alt for meget skæld ud på det sidste og det har faktisk helt overskygget det dejige i dag. Vi sad sågar at snakkede om at vi ikke rigtig glæder od til at holde ferie hvis det er på de betingelser.....det er selvfølgelig sat på spidsen

Anmeld

8. juli 2012

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Ja hun har mørklægningsgardiner. Hun er blevet puttet på dette tidspunkt i laaaange, lange tider og har inden hun begyndte i børnehave godt kunne lægge vågen i lang tid nogen gange til kl. 21

Jeg er så frustreret at jeg kunne tude, for helvede det trækker tænder ud at have en selvstændig 3 årig.

Ja, det er ikke altid nemt, men jeg må nu altså også indrømme at det alligevel er tæt på at være den bedste alder min søn har haft. Der sker bare så helt utrolig, fantastisk meget!

Tilbage til søvnen, så kan det jo tænkes at hun kan have brug for at komme lidt tidligere i seng, når hun lige er startet i børnehave OG har droppet sin middagslur. Min erfaring er hvertfald at det er mega svært at få et overtræt barn til at falde til ro. Mit bedste bud er at I vil kunne vende tilbage til jeres normale sengetider efter lidt tid.

Anmeld

8. juli 2012

Mussen2

Pikku Myy skriver:

Ja, det er ikke altid nemt, men jeg må nu altså også indrømme at det alligevel er tæt på at være den bedste alder min søn har haft. Der sker bare så helt utrolig, fantastisk meget!

Tilbage til søvnen, så kan det jo tænkes at hun kan have brug for at komme lidt tidligere i seng, når hun lige er startet i børnehave OG har droppet sin middagslur. Min erfaring er hvertfald at det er mega svært at få et overtræt barn til at falde til ro. Mit bedste bud er at I vil kunne vende tilbage til jeres normale sengetider efter lidt tid.

Ok. Så duvil forslå vi prøver at putte. Hende en time eller halv tidligere end vi plejer?

Anmeld

8. juli 2012

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Ok. Så duvil forslå vi prøver at putte. Hende en time eller halv tidligere end vi plejer?

Du kan også prøve med 10 minutters intervaller hver 3.-4. dag, indtil I finder det gyldne tidspunkt.

Det er ikke sikkert det virker, men det er da et forsøg værd

Anmeld

8. juli 2012

Monski

Anthon bliver lagt klokken 19 og så sover han ca. 12½ time. 
Han sover ca. 2 timer til middag . 
Han er godt nok kun 2½ men tænkte at det næææsten også er 3  

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår i putter jeres3 årie og hvornår de står op og om de sov middagssøvn?

Vi har kæmpe, kæmpe problemer med vores 3 årige og søvnen/putning er en af dem!

Laura er 2 år og 9 mdr. Hun bliver puttet kl. ca. 19.30 i hverdagen og 20-20.30 i weekenden. Hun står ca. op kl. 6.30 i weekenden Hendes middagslur ligger fra ca. 12.30-15.30

Anmeld

8. juli 2012

LinLin

David er kommet i seng kl 19.30 siden han var 6 mdr eller sådan noget... Han er 5½ nu....
Han stoppede med middagsluren da han startede i børnehave (2,11 år)

Anmeld

8. juli 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander bliver puttet kl. 19 til hverdag,19.30 i weekender.Indimellem beder han selv om at komme i seng lidt tidligere hvis han er meget træt.Han sover med det samme.

Han bliver vækket 8.30 til hverdag og i weekenderne sover han gerne til 9-9.30,han har altid sovet meget og godt.

Middagssøvnen blev droppet efter 3 uger i børnehaven,han kunne ikke sove dernede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.