Hvad skal vi kalde sådan en lille stribet en ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

2babygirls

Kvist skriver:

Ja de er så super fine de Norske Skovkatte, eller Main Coon.. Helt klart sådan en der flyttede ind hvis vi ikke havde Aiko kattehader boende..

Hehe ved ikke hvad en colorpoint er??

Vi fik desværre vores maine coon aflivet. Hun samlede bare på sygdom, og endte med lever svigt, og var helt gul min lille puttegøj.
Så vi savner alle en kat mere i huset. Simba kaaalder efter hende konstant.

Det her er en colorpoint
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Guldet

Vores kat hedder Spikey og det kan vores datter på 3 sagtens sige! Hunden hedder Amy 

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Mor- til pige skriver:

Vores kat hedder Spikey og det kan vores datter på 3 sagtens sige! Hunden hedder Amy 

Vores pige er kun knap 2, og har lige haft en masse med ørene, så hun opfanger ikke alle navne og ord endnu, men satser på at hun med tiden interesserer sig for det. Hun går mere op i naboens hund end vores kat hehe

Anmeld

8. juli 2012

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Vi skal hente Simbas lillebror på torsdag, og er så blank på hvad den skal hedde....

Det må godt være let at sige så Madeleine også kan lærer det, samt passe lidt med Simba.

Det er en han, så vidt vi ved.

Baltazar er lige det navn der falder mig ind... Så kan kælenavnet være Balder Altså med tydeligt D, ikke balder som dem man sidder på

Anmeld

8. juli 2012

Kvist

Baby2påvej skriver:

Vi fik desværre vores maine coon aflivet. Hun samlede bare på sygdom, og endte med lever svigt, og var helt gul min lille puttegøj.
Så vi savner alle en kat mere i huset. Simba kaaalder efter hende konstant.

Det her er en colorpoint

Uhh den er super flot sådan en, troede det var er perser  Der er en gård herude hvor vi bor der har sådan en colorpoint, den spankulere tit rundt på markerne, og jeg skal jo altid kigge lææænge efter den når jeg kører forbi, så er altid ved at ende i grøften

Det er aldrig sjovt når de skal aflives, min første schæfer fik også leversvigt samtidig med nyrerne svigtede så han blev også aflivet.. Men vi fandt så ud af han nok var lidt indavlet, dumme dumme avler..!

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Kvist skriver:

Uhh den er super flot sådan en, troede det var er perser  Der er en gård herude hvor vi bor der har sådan en colorpoint, den spankulere tit rundt på markerne, og jeg skal jo altid kigge lææænge efter den når jeg kører forbi, så er altid ved at ende i grøften

Det er aldrig sjovt når de skal aflives, min første schæfer fik også leversvigt samtidig med nyrerne svigtede så han blev også aflivet.. Men vi fandt så ud af han nok var lidt indavlet, dumme dumme avler..!

Den ligner også super meget vores gamle perser.

Ja, det med indavl er noget lort. Vores dyrlæge sagde at maine coon katte ALTID er syge, suk... Så derfor har vi valgt et gadekryds

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Baltazar er lige det navn der falder mig ind... Så kan kælenavnet være Balder Altså med tydeligt D, ikke balder som dem man sidder på

hehe, det er også sødt

Anmeld

8. juli 2012

Kvist

Baby2påvej skriver:

Den ligner også super meget vores gamle perser.

Ja, det med indavl er noget lort. Vores dyrlæge sagde at maine coon katte ALTID er syge, suk... Så derfor har vi valgt et gadekryds

Ja man skal se sig for når man vælger et dyr som er populært.. Nogle avlere gør alt for penge..

Anmeld

8. juli 2012

Muhmi

Hihi manden og jeg sidder og diskuterer hvad kattens navn burde være udfra billedet.... De eneste navne vi kan blive enige om er.........:

Ymer

Skjald

eller

Karse

Og ikke Jim....

Hehe indforstået

Anmeld

8. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Baby2påvej skriver:

Vi skal hente Simbas lillebror på torsdag, og er så blank på hvad den skal hedde....

Det må godt være let at sige så Madeleine også kan lærer det, samt passe lidt med Simba.

Det er en han, så vidt vi ved.

Ziggy 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.