Hvad skal vi kalde sådan en lille stribet en ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

TNBC

Baby2påvej skriver:

Den er i hvert fald fræk, så det skal nok blive sjovt

Saa passer Tiger helt bestemt til ham. Vores tiger hernede er en lille fraek en. Haaber op paa bordet, kravler op af ben, klapvogn, loeber imellem ens ben, saa man er ved at falde og saa er den ikke vandskraek, en meget maerkelig killing men meget nuttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

2babygirls

Yurie skriver:

tiger(ligesom vores lille hernede, som bliver hentet i naeste uge..)

Hvad er det for en tiger der skal hentes??

Anmeld

8. juli 2012

SHERO

Jeg synes den skal hedde Butler.. Kan huske jeg som barn kom ved min moster der havde en Butler... DET synes jeg var sejt.. :-D selvom bultleren var en perserkat...

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Yurie skriver:

Saa passer Tiger helt bestemt til ham. Vores tiger hernede er en lille fraek en. Haaber op paa bordet, kravler op af ben, klapvogn, loeber imellem ens ben, saa man er ved at falde og saa er den ikke vandskraek, en meget maerkelig killing men meget nuttet

Hehe lyder som en rigtig killing

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Eliza skriver:

haha det var nu os kun fordi det var samme bogstaver som Simba bare i en anden konstalation 

Ja, det var ellers smart

Anmeld

8. juli 2012

Janni.

Stribe

Jeg har lært af min fejl. Jeg fik, hvad jeg troede var en hun kat af min bror. Så hun skulle hedde Alma. Efter et par måneder fandt vi ud af at hun var en han, så han blev "døbt" Alma hankat.

Anmeld

8. juli 2012

Mussen2

Tarzan

Anmeld

8. juli 2012

TeamRocket

Hvad med Orla frøsnapper ?

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Janni. skriver:

Stribe

Jeg har lært af min fejl. Jeg fik, hvad jeg troede var en hun kat af min bror. Så hun skulle hedde Alma. Efter et par måneder fandt vi ud af at hun var en han, så han blev "døbt" Alma hankat.

Jeg tror også vi lige skal tjekke en ekstra gang, men det har da sin charme at have en anderledes navn

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Tullen85 skriver:

Jeg synes den skal hedde Butler.. Kan huske jeg som barn kom ved min moster der havde en Butler... DET synes jeg var sejt.. :-D selvom bultleren var en perserkat...

HAHA, grineren!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.