Kamulla skriver:
jeg er 24 
det eneste der gør mig træls over at være single stadig, er at jeg så gerne vil kunne give Noah en bror eller søster...
for det ønsker han sig.. og så det når Noah er puttet så bliver hverdagen/aftenen lidt ensom...
har altid haft det ordsprog: hellere undvære end at nøjes med... jeg er kræsen.. men ikke fordi han skal være brad pitt osv af udseende.. men han skal have den rette personlighed og rette udstråling.. tror jeg måske har været single for længe...
for når én begynder at komme tæt på, så finder jeg fejl.. fejl som jeg bilder mig selv ind at jeg ikke kan leve med... årh...
men har egentlig altid været van til at være alene... de kærester jeg ahr haft, har ikke været kærester med mig, de har vel bare "brugt" mig.. hmm.. svært at forklare altså... men tager det stille go roligt... ved hvad jeg er værd.. så det er et skridt på vejen til at få sorteret i alle de giftige mænd 
De ting du nævner, de ensomme aftener og drømmen om flere børn er KLART det der er mit største dilemma.. Jeg ønsker mig brændende flere børn, men ikke med hvem som helst, og derfor er jeg også klar over at jeg skal have barnet med en jeg har kendt i et godt stykke tid, og med den tid, går der bare længere og længere tid mellem min datter og det næste barn 
Jeg tror det er sundt at være kræsen med hensyn til fyrene. Mit problem er bare, at jeg ikke kan se udover min eks. Er fyrene ikke som ham, kan de godt pakke sammen! Og det må man sige er svært at finde en anden HAM.. 
Anmeld