Hvor længe har du været single?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Kamulla

Jones skriver:

Come to daddy 

hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg har ingen anelse

Jeg tror ikke du skal være nervøs, med din alder taget i betragtning. Prøv at nyde det her og nu...pludselig en dag vil du være i et forhold igen. Og savne en stille stund alene engang imellem

Tak for opmuntringen. Jeg vil forsøge at se positivt på det. Kan bare ikke lade være med at tænke på, hvis jeg aldrig finder en mand - og mest af alt kan jeg faktisk ikke forestille mig hvordan jeg kan være sammen med en anden mand end min eks. Selvom jeg egentlig gerne vil have en anden. Jeg har kun været sammen med ham, og tanken om andre giver mig faktisk kuldegysninger

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

jeg er 24

det eneste der gør mig træls over at være single stadig, er at jeg så gerne vil kunne give Noah en bror eller søster... for det ønsker han sig.. og så det når Noah er puttet så bliver hverdagen/aftenen lidt ensom... 

har altid haft det ordsprog: hellere undvære end at nøjes med... jeg er kræsen.. men ikke fordi han skal være brad pitt osv af udseende.. men han skal have den rette personlighed og rette udstråling.. tror jeg måske har været single for længe...  for når én begynder at komme tæt på, så finder jeg fejl.. fejl som jeg bilder mig selv ind at jeg ikke kan leve med... årh... 

men har egentlig altid været van til at være alene... de kærester jeg ahr haft, har ikke været kærester med mig, de har vel bare "brugt" mig.. hmm.. svært at forklare altså... men tager det stille go roligt... ved hvad jeg er værd.. så det er et skridt på vejen til at få sorteret i alle de giftige mænd

De ting du nævner, de ensomme aftener og drømmen om flere børn er KLART det der er mit største dilemma.. Jeg ønsker mig brændende flere børn, men ikke med hvem som helst, og derfor er jeg også klar over at jeg skal have barnet med en jeg har kendt i et godt stykke tid, og med den tid, går der bare længere og længere tid mellem min datter og det næste barn

Jeg tror det er sundt at være kræsen med hensyn til fyrene. Mit problem er bare, at jeg ikke kan se udover min eks. Er fyrene ikke som ham, kan de godt pakke sammen! Og det må man sige er svært at finde en anden HAM..

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

må lige kommentere på hvor skønt det er at læse du bare er TILFREDS!! det er dejligt også at hører om nogen der er det!

Anmeld

8. juli 2012

132319

1 1/2 år og tager gerne MANGE flere! Elsker singlelivet

Anmeld

8. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor det dog lige så godt kunne have været mig der skrev det der!!! Og så har jeg ikke engang været single særlig længe..

Siden Marts...

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg har været alene i ca et år nu.

Jeg nyder det, og jeg har slet ikke travlt med at finde en mand.
Derudover har jeg slet ingen ønsker om en kernefamilie, og jeg kunne ikke forestille mig at bo sammen med en mand igen.

En gang imellem kunne det da være hyggeligt at have en, at se en film med, når ungerne er puttet eller at tage i zoo med, men jeg er utrolig selvstændig og nyder min alenetid for meget til at gå på kompromis

Hvor er det dejligt at hører, at du nyder det, og hvor ville jeg ØNSKE jeg kunne tænke som dig. Jeg vil SÅ gerne bo sammen med en mand og have en rigtig kernefamilie. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men jeg er i hvertfald ikke så gammel, så derfor betyder det måske så meget..

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

1 1/2 år og tager gerne MANGE flere! Elsker singlelivet

Hvor ville jeg ønske det var mig

Anmeld

8. juli 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvor det dog lige så godt kunne have været mig der skrev det der!!! Og så har jeg ikke engang været single særlig længe..

Siden Marts...

Et eller andet sted er det faktisk rart at hører man ikke er ene om disse følelser. Dit er heller ikke særlig lang tid tiden. For et år siden, stod jeg hvor du står nu, og den tid var IKKE spor sjovt. JEG kan ikke engang trøste med det bliver bedre. Det er det i hvertfald ikke for MIG, som du nok kan læse

Anmeld

8. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Et eller andet sted er det faktisk rart at hører man ikke er ene om disse følelser. Dit er heller ikke særlig lang tid tiden. For et år siden, stod jeg hvor du står nu, og den tid var IKKE spor sjovt. JEG kan ikke engang trøste med det bliver bedre. Det er det i hvertfald ikke for MIG, som du nok kan læse

Kæmpe kram.

Skriv endelig privat hvis det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.