Hvor længe har du været single?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Hvem mon du er?

Så er det nu, at jeg som 41 årig skal sige til dig; herregud, der er masser af tid til den slags, så bare tage det helt roligt

Ej jeg forstår godt at det er svært, især når du fandt sammen med din ex så tidligt.

Jeg synes der er mange fordele ved at være alene og er nok blevet mere forsigtig med alderen...har så til gengæld også gået nogle gevaldige rap over fingrene, så jeg har ikke den store lyst til en mand søn tingene er nu

Hehe, jeg har været rigtig meget aktiv på et tidspunkt. Opretter ikke så mange tråde mere, men er herinde og kigge dagligt Tror godt du ville vide hvem jeg var

Men...ja, jeg ved der er mange år endnu, men jeg kan bare ikke være selv - jeg dur ikke til det!

Ja, jeg har jo som dig, som sagt ikke prøvet de dersens lap over nalderne, men ville sgu næsten ønske det, så jeg kunne sige jeg da havde været i et forhold..

Åha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Kører på 5.år + nu..

leder ikke som sådan efter en... har gjort, men tror lidt jeg har givet op.. hehe... 

5 år!!!??

Det kunne jeg aldrig klare! Aldrig. Om jeg så skulle tage en tilfældig på gaden, så ville jeg dø efter 5 år.. Ja undskyld, men det vil jeg slet slet ikke kunne bære! Hvor gammel er du? - Hvis jeg må spørge

Anmeld

7. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Altså en ny fyr slog benene væk under dig?

Det her med kærligheden, er måske i bund og grund det samme som dem der ikke kan få børn. Nå man ikke fokusere på det, sker det uventede.. Hmm.

Jeg kan bare ikke glemme tanken. Jeg føler mig ENORMT ensom, selv om jeg har et par veninder og en masse familie. Det er bare ikke det samme!

Tror det var meget godt beskrevet..
Men faktisk når jeg rigtig tænker over det, har jeg svært ved at forestille mig et forhold.
Altså tænker, når der er en lille ven herhjemme så er det jo for at nusse og kæle og hva dertil høre og have det dejligt.
Når så Vi går i seng og jeg ligger og tænker at jeg godt lige ku læse mig en godnat historie som jeg plejer, virker det helt forkert

Tror sq jeg er lidt bange for det forhold-halløj :s

Anmeld

7. juli 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Hehe, jeg har været rigtig meget aktiv på et tidspunkt. Opretter ikke så mange tråde mere, men er herinde og kigge dagligt Tror godt du ville vide hvem jeg var

Men...ja, jeg ved der er mange år endnu, men jeg kan bare ikke være selv - jeg dur ikke til det!

Ja, jeg har jo som dig, som sagt ikke prøvet de dersens lap over nalderne, men ville sgu næsten ønske det, så jeg kunne sige jeg da havde været i et forhold..

Åha!

Jeg har ingen anelse

Jeg tror ikke du skal være nervøs, med din alder taget i betragtning. Prøv at nyde det her og nu...pludselig en dag vil du være i et forhold igen. Og savne en stille stund alene engang imellem

Anmeld

7. juli 2012

Kamulla

Anonym skriver:

5 år!!!??

Det kunne jeg aldrig klare! Aldrig. Om jeg så skulle tage en tilfældig på gaden, så ville jeg dø efter 5 år.. Ja undskyld, men det vil jeg slet slet ikke kunne bære! Hvor gammel er du? - Hvis jeg må spørge

jeg er 24

det eneste der gør mig træls over at være single stadig, er at jeg så gerne vil kunne give Noah en bror eller søster... for det ønsker han sig.. og så det når Noah er puttet så bliver hverdagen/aftenen lidt ensom... 

har altid haft det ordsprog: hellere undvære end at nøjes med... jeg er kræsen.. men ikke fordi han skal være brad pitt osv af udseende.. men han skal have den rette personlighed og rette udstråling.. tror jeg måske har været single for længe...  for når én begynder at komme tæt på, så finder jeg fejl.. fejl som jeg bilder mig selv ind at jeg ikke kan leve med... årh... 

men har egentlig altid været van til at være alene... de kærester jeg ahr haft, har ikke været kærester med mig, de har vel bare "brugt" mig.. hmm.. svært at forklare altså... men tager det stille go roligt... ved hvad jeg er værd.. så det er et skridt på vejen til at få sorteret i alle de giftige mænd

Anmeld

7. juli 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg har ingen anelse

Jeg tror ikke du skal være nervøs, med din alder taget i betragtning. Prøv at nyde det her og nu...pludselig en dag vil du være i et forhold igen. Og savne en stille stund alene engang imellem

må lige kommentere på hvor skønt det er at læse du bare er TILFREDS!! det er dejligt også at hører om nogen der er det!

Anmeld

7. juli 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

må lige kommentere på hvor skønt det er at læse du bare er TILFREDS!! det er dejligt også at hører om nogen der er det!

Anmeld

7. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kamulla skriver:

jeg er 24

det eneste der gør mig træls over at være single stadig, er at jeg så gerne vil kunne give Noah en bror eller søster... for det ønsker han sig.. og så det når Noah er puttet så bliver hverdagen/aftenen lidt ensom... 

har altid haft det ordsprog: hellere undvære end at nøjes med... jeg er kræsen.. men ikke fordi han skal være brad pitt osv af udseende.. men han skal have den rette personlighed og rette udstråling.. tror jeg måske har været single for længe...  for når én begynder at komme tæt på, så finder jeg fejl.. fejl som jeg bilder mig selv ind at jeg ikke kan leve med... årh... 

men har egentlig altid været van til at være alene... de kærester jeg ahr haft, har ikke været kærester med mig, de har vel bare "brugt" mig.. hmm.. svært at forklare altså... men tager det stille go roligt... ved hvad jeg er værd.. så det er et skridt på vejen til at få sorteret i alle de giftige mænd

Ejh- Tror sq Vi 'været i forhold' på samme måde !
Men har det også som dig. Kræsen, ved hva jeg vil, og så er det at nøjes bare ikk godt nok ..

Anmeld

8. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har været alene i ca et år nu.

Jeg nyder det, og jeg har slet ikke travlt med at finde en mand.
Derudover har jeg slet ingen ønsker om en kernefamilie, og jeg kunne ikke forestille mig at bo sammen med en mand igen.

En gang imellem kunne det da være hyggeligt at have en, at se en film med, når ungerne er puttet eller at tage i zoo med, men jeg er utrolig selvstændig og nyder min alenetid for meget til at gå på kompromis

Anmeld

8. juli 2012

Jones

Kamulla skriver:

Kører på 5.år + nu..

leder ikke som sådan efter en... har gjort, men tror lidt jeg har givet op.. hehe... 

Come to daddy 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.