Hvad skal i spise i aften?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Kæresten og jeg kan slet ikke blive enige om hvad vi skal have - og synes klokken nærmer sig spisetid hastigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

BellaCiinea

Frk P. skriver:

Sidder og overvejer hvad vi skal have til aftensmad - og er helt blank Der er ikke rigtig nogen krav - såå... hva skal i andre have ? sådan en skøn lørdag aften

Vi skal ha bagte kartofler m. hvidløgssmør, bønner m. bacon omkring og haffebøffer

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

Frk P. skriver:

Sidder og overvejer hvad vi skal have til aftensmad - og er helt blank Der er ikke rigtig nogen krav - såå... hva skal i andre have ? sådan en skøn lørdag aften

Derudover skal vi i den her uge bla. ha boller i karry, Panang Neur, Svensk Pølseret, Æggekage, Hjemmelavet Pizza og Skinkepastasalat

Anmeld

7. juli 2012

Jupiter

Frk P. skriver:

årh det lyder rigtig lækkert og klart man skal hygge om hinanden engang imellem

Jeg tror også det bliver godt

Og jeg ynder da lige netop at hygge lidt mere om kæresten i den her making-baby-tid

Anmeld

7. juli 2012

KakaoDrik

Opskåret kyllingebryst med en krydret ricottablanding hvor det vikles ind i parmaskinke med et salvieblad

Serveres med vilde ris,grønne bønner,broccoli og en let men krydret sovs 

Anmeld

7. juli 2012

pastry26

Vi skal have gæster, og har indtil i formiddags været lidt i tvivl om hvad jeg skulle lave..

Det er endt med hjemmelavet burgere med bacon og ost. Lavet på grillen med barbecue sauce og lagt i ciabatta brød. Hertil hjemmelavet promfrit med havsalt og hjemmelavet chili-mayo..

Håber det bliver godt. Nemt er det i alt fald!

Desserten er fad med jordbær/melon og småkager...og baileys 

(dog ikke til mig - øv)

Anmeld

7. juli 2012

B&J

vi har fået kartofle salat med salat og flutes og en mørbrad på grillen hvad fik i???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.