Hvad skal i spise i aften?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Lone Jakobsen

jeg har planlagt en tur på mc. donalds med de 3 yngste

manden skal til fest, så for at hygge lidt ekstra om dem, har vi valgt at vi vil "ud og spise"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

christina92

Manden laver frikadeller og kold kartoffel salat  Så dejlig nemt når man har knoklet i det nye hus hele dagen.

Anmeld

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

alle skal have så meget godt - og forskelligt er umuligt at vælge

Anmeld

7. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved det ikke  Skal på restaurant - min morfar blev 70 i går. Så ham har vi fejret hele dagen! Med brunch og nu med spisning her til aften

Anmeld

7. juli 2012

Rikke S

Dot D skriver:

vi skal have gæster, og her står den på roastbeef og flæskesteg fra grillen, de får lige en tur i karrusellen.... med hele bagte hvidløg, en masse forskellige ristede grøntsager og flødestuvede kartofler til.

Så det er vist ved tiden, at den første steg kommer på rotesseriet....

uhm, det er lige hvad baby i maven siger han vil have  .

men det er altså ikke det der er handlet ind til, så må hellere nøjes med den planlagte grøntsagstærte .

Anmeld

7. juli 2012

Rikke S

christina92 skriver:

Manden laver frikadeller og kold kartoffel salat  Så dejlig nemt når man har knoklet i det nye hus hele dagen.

Det er da også en lækker klassiker .

Den serveres ofte herhjemme for tiden, da vi selv har nye kartofler i urtehaven og alle elsker deller (også dagen efter som pålæg) .

Anmeld

7. juli 2012

birthee

Vi skal have pandekager... Hvis jeg kan få dem lavet med 2 opmærksomhedskrævende unger hængende om benet  Det er 4. aften i træk vi skal spise aftensmad selv, ungerne og jeg, og kan godt mærke jeg er ved at være træt af det... Kreativiteten daler, og det er squ lidt kedeligt at spise selv... Hvis bilen havde været hjemme, var vi nok taget på grillen og havde spist...

Anmeld

7. juli 2012

Jupiter

Vi skal have en lille forret - hvidløgsmarinede rejer på salatbund med rødløg, crouton'er og cashewnødder, og så skal vi have kyllingefileter med salat, hjemmebagt brød og hvidløgssmør til hovedret.

Desserten bliver dejlige danske (billige) jordbær med mælk på

Vi er godt nok kun min kæreste og mig, men nogle gange skal der altså hygges lidt alligevel!

Anmeld

7. juli 2012

christina92

Rikke S skriver:

Det er da også en lækker klassiker .

Den serveres ofte herhjemme for tiden, da vi selv har nye kartofler i urtehaven og alle elsker deller (også dagen efter som pålæg) .

Uhm ja lige præcis!

Anmeld

7. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Stlun07 skriver:

Vi skal have en lille forret - hvidløgsmarinede rejer på salatbund med rødløg, crouton'er og cashewnødder, og så skal vi have kyllingefileter med salat, hjemmebagt brød og hvidløgssmør til hovedret.

Desserten bliver dejlige danske (billige) jordbær med mælk på

Vi er godt nok kun min kæreste og mig, men nogle gange skal der altså hygges lidt alligevel!

årh det lyder rigtig lækkert og klart man skal hygge om hinanden engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.