Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

KarinaA

Mor til Liva skriver:

Ih kan ikk tåle ananas.. Det begynder at klø og svie inde i munden, men lige før at jeg vil give det et forsøg - tak

gør det også ved mig, men jeg var bare desperat da jeg var 40+5, 40+6 gik fødslen igang, og 41+0 kl. 10.47 var hun født  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja jeg vil lige holde lidt øje med dig 

Nææ ikke det der ligner:0/ har haft en del mere udflod end jeg plejer men ingen slimprop! Sys faktisk der sker så lidt at jeg aldrig tror han har tænkt sig at komme ud! Sårn føles det i hvert fald. SUK!!!

Men må ud og gå lidt igen idag tænker jeg! Det kan jo være han kan overtales!? Hehe 

Næh heller ikk en disse her... Vi har lige været ude på en lang gå tur, som bare har resulteret i en meget øm læn...!!

for at vi begge for vores drenge ud denne weekend

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

MariaKyedDK skriver:

sex derefter gik '' et eller andet'' så jeg blødte, men vi blev bange og troede der var sket noget alvorligt, så kom på sygehuset, og der fik vi afvide at fødslen var gået i gang og fødte 2 dage efter

HMmm, er prøvet, men vi må på den igen

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Guldimaven skriver:

Her, var der heller ikke noget der hjalp. Men efter overstået eksamen gik slimproppen og jeg fødte dagen efter!

Det var dejligt

Ih, jeg er villig til at prøve alt

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

MortilElias2010 skriver:

Afslapning og ro, måske gåturene i den friske vintertid med min mand i hånden ned til stranden eller ud i skoven og bare generel - ro i hovedet om at alt nok skal gå godt og at den nok skal gå igang når tid er. Slimproppen gik dagen efter termin, så startede veerne og fødte to dage senere. 

Ja kunne være jeg skulle stoppe med at være så fokuseret

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

benzon skriver:

Jeg har det på samme måde . og jeg sys jeg har prøvet alt . Jeg har gået på trapper og jeg har været i en svømmehal . Jeg har gået og lavet meget og dyrkede en del sex . Der er ikke noget der har hjulpet . Men ananas har jeg ikke prøvet

Kunne være man skulle prøve den ananas

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

KarinaA skriver:

gør det også ved mig, men jeg var bare desperat da jeg var 40+5, 40+6 gik fødslen igang, og 41+0 kl. 10.47 var hun født  

Der blir købt en ananas i dag.... Og skulle man virkelig spise en hel på en gang?!

Anmeld

7. juli 2012

Guldimaven

Mor til Liva skriver:

Det var dejligt

Ih, jeg er villig til at prøve alt

Ja, kan sagtens huske det!  Men her var der desværre ikke noget der hjalp!

Anmeld

7. juli 2012

Sitrani

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Så lad mig høre hvad fik din fødsel i gang? Skrøner eller ej

Kh

Kan jeg godt forstå

Jeg fødte 39+1 Og der havde jeg også gået og håbet på, at bebse ville ud før, så jeg var glad, da jeg lørdag formiddag stod op med noget værre plukveer end de andre dage... og de gik over i, at blive meget regelmæssige, og gøre mere ondt, så det var blevet til veer... og derfra af gik det rimelig meget af sig selv, men vandet blev taget af jordemoderen, fordi det stod lidt stille på et tidspunkt, så ikke noget helt usædvanligt her Held og lykke med det....

Anmeld

7. juli 2012

Mussen2

Kæmpe hovedrengøing og en rask travetur samme dag satte det i gang til midnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.