Hvad fik din fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Det har jeg desværre ikke mulighed for da jeg ikke har flere JM besøg...

Jeg spurgte også i går om de gjorde det i dag?? Er 11 åår siden, og de lavede hindeløsning i 41+0 var ikke det jeg fik:... Bare en rode rundt:-). Så det blir heller ikke det der får mig i gang!!! Arggg mine fødder er ved at være trælse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Mor til L&S

Jeg spurgte også i går om de gjorde det i dag?? Er 11 åår siden, og de lavede hindeløsning i 41+0 var ikke det jeg fik:... Bare en rode rundt:-). Så det blir heller ikke det der får mig i gang!!! Arggg mine fødder er ved at være trælse

Var til JM for en uge siden da jeg var 39+0 og det næste jeg skal er kontrol på FG (scanning, CTG strimmel og indvendig kontrol) på næste mandag når jeg er 41+0 Men håber virkelig ikk at jeg skal gå en uge endnu.... 

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

DAs mor skriver:

Intet ;-)

Den første er født 37+6 - det kom bag på mig eftersom jeg skulle have været i biografen den dag ;-)

Den anden kom 40+0 - så det føltes som at gå over tid ;-) jeg holdt min fødselsdag dagen før; intet andet....

Ja der var du heldig

Jeg er villig til at prøve alt...

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

DAs mor skriver:

Hvorfor ikke ? Jeg havde da en tid 40+ et eller andet og han blev født 40+0

Jeg havde min sidste JM tid 39+0 og skal så til tjek på FG 41+0 hvis jeg ikk har født inden.....

Meen det håber jeg virkelig at jeg har

Anmeld

7. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ahh jeg er 39+6 og jeg orker bare heller ikke mere. Vil bare ha ham ud NU! Men har prøvet en del nu! Gåtur i meget raskt tempo, cykeltur på skovstierne, sex, rengøring og havearbejde. Intet har virket! Ikke engang en plukvee har jeg fået ud af det

Haha - det lyder som mig - har heller ikke fået noget som helst ud af det..

Så har du termin i morgen og jeg på mandag... Spændende hvem af os som først får det overstået

Er din slimprop gået?! Min er ikke, så håber der sker noget her i weekenden...

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Haha - det lyder som mig - har heller ikke fået noget som helst ud af det..

Så har du termin i morgen og jeg på mandag... Spændende hvem af os som først får det overstået

Er din slimprop gået?! Min er ikke, så håber der sker noget her i weekenden...

Ja jeg vil lige holde lidt øje med dig 

Nææ ikke det der ligner:0/ har haft en del mere udflod end jeg plejer men ingen slimprop! Sys faktisk der sker så lidt at jeg aldrig tror han har tænkt sig at komme ud! Sårn føles det i hvert fald. SUK!!!

Men må ud og gå lidt igen idag tænker jeg! Det kan jo være han kan overtales!? Hehe 

Anmeld

7. juli 2012

MariaKyedDK

Mor til Liva skriver:

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Så lad mig høre hvad fik din fødsel i gang? Skrøner eller ej

Kh

sex derefter gik '' et eller andet'' så jeg blødte, men vi blev bange og troede der var sket noget alvorligt, så kom på sygehuset, og der fik vi afvide at fødslen var gået i gang og fødte 2 dage efter

Anmeld

7. juli 2012

Guldimaven

Her, var der heller ikke noget der hjalp. Men efter overstået eksamen gik slimproppen og jeg fødte dagen efter!

Anmeld

7. juli 2012

MortilElias2010

Ja, jeg er ved at være godt træt af søvnløse nætter og er i dag 39+5 og vil bare så gerne ha lillebror ud....

Kh

Afslapning og ro, måske gåturene i den friske vintertid med min mand i hånden ned til stranden eller ud i skoven og bare generel - ro i hovedet om at alt nok skal gå godt og at den nok skal gå igang når tid er. Slimproppen gik dagen efter termin, så startede veerne og fødte to dage senere. 

Anmeld

7. juli 2012

benzon

Mor til Liva skriver:

Kh

Jeg har det på samme måde . og jeg sys jeg har prøvet alt . Jeg har gået på trapper og jeg har været i en svømmehal . Jeg har gået og lavet meget og dyrkede en del sex . Der er ikke noget der har hjulpet . Men ananas har jeg ikke prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.