Lang tid første gang, hvor lang tid anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Bellas Mor

Jeg er gravid for anden gang, og blev det i første hug begge gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

CarinaSB

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Hvorlang tid tog det at bliver gravide første gang og ikke mindst hvorlang tid anden gang??

Syntes jeg hører flere og flere, hvor det næsten har været modsat... men fortæl fortæl

første gang 1½ mdr

anden gang 5 mdr 

Anmeld

6. juli 2012

MariaKyedDK

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Hvorlang tid tog det at bliver gravide første gang og ikke mindst hvorlang tid anden gang??

Syntes jeg hører flere og flere, hvor det næsten har været modsat... men fortæl fortæl

1 gang : 1 måned ( i første hug )

2 gang: Vi prøver stadig efter 3 ÅR og 3 måneder

Anmeld

6. juli 2012

Ullaen

Hvor er det "sjovt" at se så stor forskel der er - kan nok konkludere, at der ikke er en sammenhæng

Anmeld

6. juli 2012

Muffinmus

lev gravid første gang efter 14 mdr, det mistede vi og måtte vente yderligere 2 år på den næste positive test, der lå storebror inde:-)

Efter ham smed vi præventionen efter 7 mdr, fordi vi ikke synes vi ville bruge 3 år på næste barn.

Blev gravid efter få mdr, men mistede igen. 5 uger efter min SA var jeg gravid med min ene datter:-)Så alt i alt ca 5 mdr incl en SA

barn nr 3 blev lavet på 1,5 mdr..så ret hurtigt:-)

Anmeld

6. juli 2012

tinasmor

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Et par år med begge to.

Anmeld

6. juli 2012

Ullaen

Tak for svar

Anmeld

6. juli 2012

LR85

10 måneder første gang

14 dage anden gang. 

Anmeld

6. juli 2012

Kløver

Ullaen skriver:

igangmmemedaaeafgåadganbehandlinHej Piger.

Vi stod og skulle igang med behandling, men blev så gravid, så gik lang tid, 2 gang tog det kun 3 mdr men var kort efter fødsel, ved ikke om det har noget at sige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.