Lang tid første gang, hvor lang tid anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Ullaen

Hej Piger.

Hvorlang tid tog det at bliver gravide første gang og ikke mindst hvorlang tid anden gang??

Syntes jeg hører flere og flere, hvor det næsten har været modsat... men fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

_-Kathrine-_

Første gang tog det 5 måneder!
Her anden gang var det sådan mest sagt i sjov om vi ikke skulle lave en julebaby... Og så var den der sgu!!

Anmeld

5. juli 2012

Solstrålebørn

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Hvorlang tid tog det at bliver gravide første gang og ikke mindst hvorlang tid anden gang??

Syntes jeg hører flere og flere, hvor det næsten har været modsat... men fortæl fortæl

Første gang 3 måneder 

Anden gang 8 måneder.. 

Anmeld

5. juli 2012

piadas

1. gang: 18 mdr.

2. gang: 21 mdr.

3. gang: 16 mdr.

4. gang: 1 mdr. (jeg nåede at have mens en gang efter sidste fødsel!!)

Så mit mønster passer med, at det tager lang tid!

4. gang ammede jeg stadig, da jeg blev gravid (Ida var 10 mdr., så måske er jeg blevet nemt gravid, fordi jeg stadig var påvirket af hormoner fra hendes fødsel).

Anmeld

5. juli 2012

Rsa

Første gang, kort tid - 2 måneder.

Anden gang 12 måneder.

Mine børn har forskellige fædre, hvilket jo også spiller ind....

Anmeld

6. juli 2012

chael

1. Gang alle 3 gange

Anmeld

6. juli 2012

Misser1989

Første gang tog de ca. 13-14 mdr. (har/havde PCO, og skulle have været i behandling, men skete heldigvis naturligt) og her anden gang tog det.... EN månede! Den var der i første hug

Anmeld

6. juli 2012

FamilenStorm

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Første gang tog det 1 1// år hvor jeg fik en undervignsskyldning ( kan ikke lige huske hvad det hedder..

2. Gang er lidt svært at medømme, da vi ikke har brugt nogen form for prævention siden vi fik Alberte.. Men da hun var omkring 16 mdr begyndte vi "at prøve" og der var den der i " 1. Forsøg " hvis man kan sige det..

Anmeld

6. juli 2012

2babygirls

Ullaen skriver:

Hej Piger.

1. gang 5 mdr
2. gang 3 mdr

Anmeld

6. juli 2012

VNB

Det tog os 2 år at lave vores første barn.

Blev derefter spontan og uplanlagt gravid da vores første barn kun var 6 mdr gammel, denne graviditet endte så desværre ud i en spontan abort i 6 graviditets uge. 

Jeg er nu gravid med vores nr 2 barn, og det tog os ca 7 mdr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.