MME/Aftens flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

marloutti

Aprilmor11 skriver:

Hej piger. Hvor gamle var jeres børn da de kom af med aftens flasken og MME ?

Min søn er i dag 14 måneder og han falder ikke i søvn uden hans flaske emd MME. JEg har prøvet at opvarme Sødmælk og putte sukker i, har prøvet at varme det uden sukker i, og har prøvet at give ham sødmælk koldt, har prøvet med vand, men han vil bare ikke sove før han har fået den.

Er jeg den eneste med et barn som er så gammel med aftenflaske ?

Vores søn er 14½ måned og han får stadig en godnat-flaske med mme.  Han ELSKER den og sover med det samme, han bliver lagt i seng. Vi kan ikke nænne at tage den fra ham og vi synes, det er sådan en god og rolig måde at afslutte dagen på.  Vi har oplevet at folk rynker på næsen og udbryder: får han STADIG den? JA, det gør han, for det passer os alle så godt....  Og jeg går helt ud fra, han selv siger fra, når han ikke gider have den mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Aprilmor11

marloutti skriver:

Vores søn er 14½ måned og han får stadig en godnat-flaske med mme.  Han ELSKER den og sover med det samme, han bliver lagt i seng. Vi kan ikke nænne at tage den fra ham og vi synes, det er sådan en god og rolig måde at afslutte dagen på.  Vi har oplevet at folk rynker på næsen og udbryder: får han STADIG den? JA, det gør han, for det passer os alle så godt....  Og jeg går helt ud fra, han selv siger fra, når han ikke gider have den mere...

Hvor er det dejligt at høre at min søn ikke er den eneste . Ja det gøre de måske. Min søn falder også hurtigt i søvn med hans flaske, men han falder bestemt ikke i søvn hvis han ikke får den eller der er andet i end MME

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

fif skriver:

Nå nej det er normalt nok  

Det er jeg glad for at høre. Mange tak

Anmeld

6. juli 2012

ledermus

Aprilmor11 skriver:

Var det bare noget der skete fra den ene aften til den anden ?

Jeg havde tænkt mig gradvist at prøve at introducere kold mælk istedet for MME fordi jeg troede det ville blive svært at vænne ham af med det, men det fungerede bare fra start af at han fik kold mælk istedet for.

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

ledermus skriver:

Jeg havde tænkt mig gradvist at prøve at introducere kold mælk istedet for MME fordi jeg troede det ville blive svært at vænne ham af med det, men det fungerede bare fra start af at han fik kold mælk istedet for.

Hvor fedt

Det vil min søn bestemt ikke have på flaske. Kun i kop

Anmeld

6. juli 2012

ledermus

Aprilmor11 skriver:

Hvor fedt

Det vil min søn bestemt ikke have på flaske. Kun i kop

Min søn er tilgengæld ikke så glad for mælk i kop der vil han hellere have vand  Så derfor er jeg glad for han vil have i flaske så han får det gode fra mælken alligevel

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

ledermus skriver:

Min søn er tilgengæld ikke så glad for mælk i kop der vil han hellere have vand  Så derfor er jeg glad for han vil have i flaske så han får det gode fra mælken alligevel

Nårh okay. Ja det kan jeg godt se

Anmeld

7. juli 2012

Maja88

her r lille damen 16 måneder og får denstadig. hun har siden hun var 8 månedervfået kold mme... vi er  dog begyndt at trappe ned med 20ml hver 14dag

Anmeld

7. juli 2012

morethanperfect

Aprilmor11 skriver:

Hej piger. Hvor gamle var jeres børn da de kom af med aftens flasken og MME ?

Min søn er i dag 14 måneder og han falder ikke i søvn uden hans flaske emd MME. JEg har prøvet at opvarme Sødmælk og putte sukker i, har prøvet at varme det uden sukker i, og har prøvet at give ham sødmælk koldt, har prøvet med vand, men han vil bare ikke sove før han har fået den.

Er jeg den eneste med et barn som er så gammel med aftenflaske ?

Oscar får stadig sin , dog kun med mælk
Tror det er et behov for tryghed  

Anmeld

7. juli 2012

Aprilmor11

Maja88 skriver:

her r lille damen 16 måneder og får denstadig. hun har siden hun var 8 månedervfået kold mme... vi er  dog begyndt at trappe ned med 20ml hver 14dag

Min søn vil ikke drikke det hvis det ikke har den perfekte temperatur. Håber at det lykkedes for jer. Og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.