MME/Aftens flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Aprilmor11

Hej piger. Hvor gamle var jeres børn da de kom af med aftens flasken og MME ?

Min søn er i dag 14 måneder og han falder ikke i søvn uden hans flaske emd MME. JEg har prøvet at opvarme Sødmælk og putte sukker i, har prøvet at varme det uden sukker i, og har prøvet at give ham sødmælk koldt, har prøvet med vand, men han vil bare ikke sove før han har fået den.

Er jeg den eneste med et barn som er så gammel med aftenflaske ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

fif

Aprilmor11 skriver:

Min søn er i dag 14 måneder og han falder ikke i søvn uden hans flaske emd MME. JEg har prøvet at opvarme Sødmælk og putte sukker i, har prøvet at varme det uden sukker i, og har prøvet at give ham sødmælk koldt, har prøvet med vand, men han vil bare ikke sove før han har fået den.

Hej tror bare det er en vane for ham, vores pige fik osse en flaske, men det var nu mere fordi vi ville være sikker på at hun var mæt.. Vi stoppede bare, og gav vand i stedet, der var ik noget brokkeri , men du må prøve dig frem, og vågner han om natten?

Anmeld

5. juli 2012

Aprilmor11

fif skriver:

Hej tror bare det er en vane for ham, vores pige fik osse en flaske, men det var nu mere fordi vi ville være sikker på at hun var mæt.. Vi stoppede bare, og gav vand i stedet, der var ik noget brokkeri , men du må prøve dig frem, og vågner han om natten?

Men om det er varmt mælk med sukker i eller MME er vel ligemeget tænker jeg. ? Nej det gøre han ikke. Han sover hele natten. Han er begyndt for 3 ugers tid siden at vågne 2-4 gange om aftenen inden 24.00. Men falder i søvn med det samme igen. Han skal bare have sutten.

Anmeld

6. juli 2012

fif

Aprilmor11 skriver:

Men om det er varmt mælk med sukker i eller MME er vel ligemeget tænker jeg. ? Nej det gøre han ikke. Han sover hele natten. Han er begyndt for 3 ugers tid siden at vågne 2-4 gange om aftenen inden 24.00. Men falder i søvn med det samme igen. Han skal bare have sutten.

Men sys du det er et problem, at han får den ?

Anmeld

6. juli 2012

ledermus

Aprilmor11 skriver:

Min søn er 15½ måned og får stadig aftenflaske inden sengetid.

Han får dog ikke længere MME men kold mælk

Mener han var omkring 14 måneder da jeg stoppede med MME og gik over til mælk

Anmeld

6. juli 2012

Mor010711

Min datter bliver 1 år her på mandag og hun får også stadig aftenflaske. Så længe hun føler behovet, får hun den. Tænker at hun nok selv skal sige fra når det ikke længere er nødvendigt 

Og det skader jo ingenting. Der er tværtimod mange gode ting i 

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

ledermus skriver:

Min søn er 15½ måned og får stadig aftenflaske inden sengetid.

Han får dog ikke længere MME men kold mælk

Mener han var omkring 14 måneder da jeg stoppede med MME og gik over til mælk

Var det bare noget der skete fra den ene aften til den anden ?

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

Mor010711 skriver:

Min datter bliver 1 år her på mandag og hun får også stadig aftenflaske. Så længe hun føler behovet, får hun den. Tænker at hun nok selv skal sige fra når det ikke længere er nødvendigt 

Og det skader jo ingenting. Der er tværtimod mange gode ting i 

Tillykke med hende

Ja, det har du ret i. Mine veninder som har båede ældre og yngre børn får ikke aftensflaske heller ikke MME. Troede at jeg var den eneste

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

fif skriver:

Men sys du det er et problem, at han får den ?

Nej slet ikke. Men mine veninders børn får ikke og troede at min søn var den eneste. Og det var helt unormelt, så vvil bare høre om der var andre end min søn.

Anmeld

6. juli 2012

fif

Aprilmor11 skriver:

Nej slet ikke. Men mine veninders børn får ikke og troede at min søn var den eneste. Og det var helt unormelt, så vvil bare høre om der var andre end min søn.

Nå nej det er normalt nok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.