Er jeres mænd egoistiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Bellas Mor

TeamRocket skriver:

Sådan er min dog ikke Det synes jeg da er virkelig respektløst af ham!
Min han tænker bare ikke over det, men hvis jeg ber om det, så er det gjort med det samme og uden at mukke, han kan sagtens se pointen hvis jeg nævner det for ham nemlig, og jeg får også tit blomster og lign for det kan han godt tænke sig til, men de logiske ting kan han ikke tænke sig til med mindre jeg siger det til ham. Jeg synes bare det er lidt underligt jeg f.eks skal huske ham på, at vi andre også gerne vil have mad. Men ting som hvad jeg for 3 mdr siden sagde jeg ønskede mig i gave kan han sagtens finde ud af at overraske mig med efter en lang uge. Burde det ikke være omvendt? det normale blev husket og det romantsike glemt? Men jeg vil ikke brokke mig over ham, jeg undre mig bare. Jeg synes jo selv jeg husker alt

Ha ha... Vores mænd kunne lære af hinanden. Min kæreste er god til at sige "skal jeg ikke lige tage noget mad med hjem?"

Men alt andet er han en røv til...

Puha, kan ikke huske sidst jeg fik blomster!! Tror det var da jeg fødte vores datter (3,5 år siden).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

B&J

han skal da vist have et los i røven for han er da lidt egoistisk ellers tænker han bare ikke over det overhovede fordi du gør så mange ting...

min kæreste er det ikke han laver mad til vores dreng lige så meget som mig. og hvis han køber slik til ham tager han også guffer med hjem til os andre...

Anmeld

6. juli 2012

Marts<3

Sad og smilte lidt da jeg læste dit indlæg:-) Han er vidst bare en typisk mand:-)Min kæreste er sgu også lidt bob bob til tider... Men så længe kærligheden og respekten er der for os som par og familie, så går det nok. Tror også selv jeg er belastende. Så længe du bare kan "nøjes" med at skal minde ham om det, så må du bare blive ved. Også selvom det er irriterende og gentage sig selv KONSTANT!Min kæreste tror feks det at gå på barsel indebære at oprydning og vasketøj er indskrevet i barselorloven... Det tænker jeg ændre sig når han skal tag barselen:-) Be strong:-)))

Anmeld

6. juli 2012

come2

TeamRocket skriver:

Min mand siger han ikke er egoistisk, fordi han ikke gør de ting med vilje.
F.eks køber mac D til sig selv uden at spørge om mig og ungerne er sultne.
Tar ud til sin bror selv om han ved jeg var oppe 100 gange i nat og er rimelig død og evt godt kunne bruge at han tog ungerne med.
Kun køber det mad (mælk, kød, brød og lign) han kan lide.
Siger ja til aftaler, uden lige at tjekke med mig om jeg skal noget.
At børnene er mit ansvar, det er f.eks kun mit ansvar at sørge for de har rent tøj, ikke kommer til skade, får mad osv.
Og alt sammen kun fordi at "Han tænker ikke over det"
Han gør jo også en masse søde gode ting, det er slet ikke det. Men den egoisme der, kan den ikke komme væk eller skal jeg bare acceptere altid at få butiksdøren i hovedet med to børn på armen fordi "Han ikke tænkte over at holde døren" ? Ih.
Og nej han er ikke en af de der utro hængerøve der ikke gider sin kone og børn. Han er doven ja, men ber man ham om noget så hjælper han jo gerne både med ungerne og opvask og indkøb, man skal så helst sige det hvert kvater fordi ellers glemmer han det og "Han tænkte ikke over det" Men kan det virkelig passe han aldrig kommer til at kunne tænke over de ting af sig selv ?
Altså er det normalt ens store datter skal sige "Øhh far, VI skal altså også ha mad" Og han så nå ja skynder sig ud og laver til dem fordi han kun havde lavet til sig selv. ? Det ER da egoisme er det ikke?

Min kærete er langt fra egoistisk. Han tænker faktisk på mig frem for ham selv.

Anmeld

6. juli 2012

Muhmi

Min mand siger han ikke er egoistisk, fordi han ikke gør de ting med vilje.
F.eks køber mac D til sig selv uden at spørge om mig og ungerne er sultne.
Tar ud til sin bror selv om han ved jeg var oppe 100 gange i nat og er rimelig død og evt godt kunne bruge at han tog ungerne med.
Kun køber det mad (mælk, kød, brød og lign) han kan lide.
Siger ja til aftaler, uden lige at tjekke med mig om jeg skal noget.
At børnene er mit ansvar, det er f.eks kun mit ansvar at sørge for de har rent tøj, ikke kommer til skade, får mad osv.
Og alt sammen kun fordi at "Han tænker ikke over det"
Han gør jo også en masse søde gode ting, det er slet ikke det. Men den egoisme der, kan den ikke komme væk eller skal jeg bare acceptere altid at få butiksdøren i hovedet med to børn på armen fordi "Han ikke tænkte over at holde døren" ? Ih.
Og nej han er ikke en af de der utro hængerøve der ikke gider sin kone og børn. Han er doven ja, men ber man ham om noget så hjælper han jo gerne både med ungerne og opvask og indkøb, man skal så helst sige det hvert kvater fordi ellers glemmer han det og "Han tænkte ikke over det" Men kan det virkelig passe han aldrig kommer til at kunne tænke over de ting af sig selv ?
Altså er det normalt ens store datter skal sige "Øhh far, VI skal altså også ha mad" Og han så nå ja skynder sig ud og laver til dem fordi han kun havde lavet til sig selv. ? Det ER da egoisme er det ikke?

Haha, kender til noget af det du skriver...

Min mand "glemmer" også ALTID at mit hvide tøj ikke skal vaskes sammen med f.eks. min meget pink bluse (Heldigvis vasket mange gange så den ikke smitter) Men det betyder jo ikke at han skal blive ved med det... Iiih... Og så stiller han op med sådan et smørret smil, som indikerer at han udemærket godt ved at han har gjort noget forkert og siger bare: Jamen jeg glemte det....

Han er ellers sød og omsorgsfuld, men det der med at "glemme" ting det er han god til... Og også rigtig god til at købe ekstra ting (vi ikke har brug for), selvom han har fået en huskeseddel med i byen... hehehe

Anmeld

9. juli 2012

Carina:-)

TeamRocket skriver:

Vi har snakket om det en million gange. Men han 'tænker jo ikke over det'. Og jeg gider heller ikke være strid og brokke mig, for han er jo en super god mand på alle andre punkter f.eks når det kommer til at jeg er gravid og ikke orker noget så køber han gerne ind, svinger støvsugeren, masere mig i flere timer imens han er indlagt til chikflick film og skal både hente og bringe børn og gør alt uden at mukke. Det er bare mere pointen i at jeg skal huske ham på ting ned til mindste detalije for at han gør det(ej nu lyder jeg sikkert forfærdelig men altså ellers 'tænker han bare ikke over det' og det er lidt træls han ikke selv kan tænke over i min verden, logiske ting.
Når det kommer til gaver og lign kan han jo godt tænke- f.eks var han kommet forbi et tilbud på DKNY parfume og så havde han af sig selv tænkt han lige ville slå til inden de alle var væk, det er jo sødt tænkt på mig. Men praktisk som i at holde en dør eller lave mad kan han bare ikke tænke uden man først ber om det.

Nu nævner du selv at han henter/bringer børn,som om det er noget du skal være taknemmlig for.

Her i vores hus

Er vores børn fælles"projekt"-Vi snakker sammen dagligt for at tilrettelægge dagen for hvem der henter/bringer,laver mad,handler ind osv osv.

Jeg er på barsel med yngstemand på 3 mdr,og er derfor oppe hver nat for at give mad-så er det jo en selvfølge at manden tager de andre op,smører madpakke og afleverer inden han tager på arb så jeg kan sove.

Og at han skal mindes om at lave mad til jeres børn....tja jeg synes sgu han lyder til at være mget egoistist,og meget vant til en kone der har sørget for alt i alt for lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.