TeamRocket skriver:
Vi har snakket om det en million gange. Men han 'tænker jo ikke over det'. Og jeg gider heller ikke være strid og brokke mig, for han er jo en super god mand på alle andre punkter f.eks når det kommer til at jeg er gravid og ikke orker noget så køber han gerne ind, svinger støvsugeren, masere mig i flere timer imens han er indlagt til chikflick film og skal både hente og bringe børn og gør alt uden at mukke. Det er bare mere pointen i at jeg skal huske ham på ting ned til mindste detalije for at han gør det(ej nu lyder jeg sikkert forfærdelig
men altså ellers 'tænker han bare ikke over det' og det er lidt træls han ikke selv kan tænke over i min verden, logiske ting.
Når det kommer til gaver og lign kan han jo godt tænke- f.eks var han kommet forbi et tilbud på DKNY parfume og så havde han af sig selv tænkt han lige ville slå til inden de alle var væk, det er jo sødt tænkt på mig. Men praktisk som i at holde en dør eller lave mad kan han bare ikke tænke uden man først ber om det.
Nu nævner du selv at han henter/bringer børn,som om det er noget du skal være taknemmlig for.
Her i vores hus 
Er vores børn fælles"projekt"-Vi snakker sammen dagligt for at tilrettelægge dagen for hvem der henter/bringer,laver mad,handler ind osv osv.
Jeg er på barsel med yngstemand på 3 mdr,og er derfor oppe hver nat for at give mad-så er det jo en selvfølge at manden tager de andre op,smører madpakke og afleverer inden han tager på arb så jeg kan sove.
Og at han skal mindes om at lave mad til jeres børn....tja jeg synes sgu han lyder til at være mget egoistist,og meget vant til en kone der har sørget for alt i alt for lang tid 
Anmeld