Min lille prins taber sit hår ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Valle81

LotteGabriella skriver:

det har jeg også hørt, både fra min mor (og hvem er klogere?? *GG*) og fra sundhedssygeplejersken

Sjovt det du skriver med "hvem er klogerre end ens mor"

Mens jeg var gravid og min mor kom med alle hendes råd og vejledning, tænkte jeg tit, åhh så ti da stille, du er altid så bedre vidende Og efter jeg havde født, måtte jeg sande, hun havde ret ret og atter ret:0) Og hendes råd virkede hjalp og var bedre end mine egne løsninger

Total irriterende effekt de har de mødre Kan huske en periode hvor min datter var meget ulykkelig et par timer hver aften. Jeg synes jeg havde forsøgt alt, og ringede til min mor, og hun kom:0) Så tog hun Asta og lagede hende over hendes skulder og gik så rundt med hende, mens hun stille og i hjerterytme "klappede" hende på blenumsen Og hvad skete der, barnet slappede fuldstændigt af, og faldt i søvn og der stod jeg: Var det alt hvad der skulle til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

LotteGabriella

Valle81 skriver:

Sjovt det du skriver med "hvem er klogerre end ens mor"

Mens jeg var gravid og min mor kom med alle hendes råd og vejledning, tænkte jeg tit, åhh så ti da stille, du er altid så bedre vidende Og efter jeg havde født, måtte jeg sande, hun havde ret ret og atter ret:0) Og hendes råd virkede hjalp og var bedre end mine egne løsninger

Total irriterende effekt de har de mødre Kan huske en periode hvor min datter var meget ulykkelig et par timer hver aften. Jeg synes jeg havde forsøgt alt, og ringede til min mor, og hun kom:0) Så tog hun Asta og lagede hende over hendes skulder og gik så rundt med hende, mens hun stille og i hjerterytme "klappede" hende på blenumsen Og hvad skete der, barnet slappede fuldstændigt af, og faldt i søvn og der stod jeg: Var det alt hvad der skulle til

hihihi det kender jeg udemærket godt min mor hun har været dagplejemor i 20 år og er nu blevet uddannet pædagog....så hun har da uden tvivl styr på det, men jeg har nu måtte sige fra engang imellem, Daniella er trods alt MIN datter, ikke hendes Heldigvis så respekterer hun også hvis man ikke lige har samme mening som hende, så det er jo rart

Anmeld

5. maj 2009

3rollinger

Tanja.. skriver:

Pyha ,, snøft Han ligner en mand i 30 års alderen lige nu ,, hi hi og så har han også hormon knopper i hele hovedet Kunne ikke lade være at grine af ham i morges ,, så sødt ,, for han griner med ,,,

Min datter blev ogsaa foedt med det fineste haar, men det startede fra midt paa hovedet og bagud. Hun havde altsaa en meeeeget hoej pande . Med det der saa blev slidt af paa baghovedet og da det begyndte at vokse, det hele i forskellige laengder over hele hovedet, lignede hun ogsaa lidt noget der var loegn. Hendes haar faldt dog ikke af, men vi ragede det hele af da hun var 4 mdr, saa det kunne vokse ud nogenlunde lige over det hele.

Idag har hun det tykkeste lange haar. LIge til at blive misundelig over for en mor der selv har tyndt, fint skandinavisk haar

Jeg er sikker paa at din prins ser skoen ud med eller uden haar Det goer han ihvertfald paa billedet

Knus

Anmeld

5. maj 2009

Diana...

Ihh ja kender os en lille pige som har tabt alt håret på toppen og stadig har "lang" hår forneden sådan en rigtig munke frits Lucas har ikke tabt eller slidt noget af endnu men det kan jo nås endnu.

Stort knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.