Min lille prins taber sit hår ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.714 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Mca<3

Min søn blev født for 4 uger siden med dejligt fint sort hår ...

Ingen af mine andre 2 børn har tabt håret men det gør Alexander . Han ser farlig ud ,, høj pande og tindinger . Det fine sorte hår er snart væk . Har jeres guldklumper også tabt håret i 4 ugers alderen ???? Vil bare lige sikre mig det er normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Valle81

Helt helt normalt:0) Ingen grund til panik:0) Det har jeg i hvert fald læst i en graviditetsbog, da jeg ventede min datter:0)

De "slider" det af...........og nogen mere end andre:0)

Anmeld

5. maj 2009

3rollinger

Fuldkommen normalt. Nogen foedes med "blivende" haar, og andre taber haaret efter lidt tid. Og andre i 30 aars alderen

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Valle81 skriver:

Helt helt normalt:0) Ingen grund til panik:0) Det har jeg i hvert fald læst i en graviditetsbog, da jeg ventede min datter:0)

Jo det gjorde mine andre 2 også Men det her er faldet af .. næsten i går ,,, opdagede det i går efter aften badet .... Han slider det heller ikke rigtigt oppe på hovedet ,,,,

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Trine Spanien skriver:

Fuldkommen normalt. Nogen foedes med "blivende" haar, og andre taber haaret efter lidt tid. Og andre i 30 aars alderen

Pyha ,, snøft Han ligner en mand i 30 års alderen lige nu ,, hi hi og så har han også hormon knopper i hele hovedet Kunne ikke lade være at grine af ham i morges ,, så sødt ,, for han griner med ,,,

Anmeld

5. maj 2009

Valle81

Nej...... det er rigtigt:0)

Min egen datter blev født med masser af sort hår. pludselig var det også væk. og så kom der lydt hår, som der næsten ikke var noget af, og det var først da hun var omkring 1 1/2 år, at det sådan begyndte at vokse

Troede aldrig hun vill få hår. Idag har hun hår til skulderne(hun er 5) men det er meget tyndt

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Valle81 skriver:

Nej...... det er rigtigt:0)

Min egen datter blev født med masser af sort hår. pludselig var det også væk. og så kom der lydt hår, som der næsten ikke var noget af, og det var først da hun var omkring 1 1/2 år, at det sådan begyndte at vokse

Troede aldrig hun vill få hår. Idag har hun hår til skulderne(hun er 5) men det er meget tyndt

nårh ,, godt hun fik hår igen ,, Hellere tyndt end intet hår hi hi ,, Heldigt ham her er en dreng så ,, Vi skal ikke vente på det bliver skulder langt

Anmeld

5. maj 2009

Valle81

Tanja.. skriver:

nårh ,, godt hun fik hår igen ,, Hellere tyndt end intet hår hi hi ,, Heldigt ham her er en dreng så ,, Vi skal ikke vente på det bliver skulder langt

Griner højt:0)

Elsker denne side. Elsker at kunne sidde på arbejde, og få sådan en godt grin ind imellem:0)

Ja godt i ikke skal vente på det bliver skulder langt:0)

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Valle81 skriver:

Griner højt:0)

Elsker denne side. Elsker at kunne sidde på arbejde, og få sådan en godt grin ind imellem:0)

Ja godt i ikke skal vente på det bliver skulder langt:0)

Ja det er en rigtig hyggelig side ,, Troede ikke selv jeg var til det Men kendte åbenbart ikke mig selv godt nok ..

Anmeld

5. maj 2009

LotteGabriella

Valle81 skriver:

det har jeg også hørt, både fra min mor (og hvem er klogere?? *GG*) og fra sundhedssygeplejersken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.