Kærestens eks'er - har du lyst at hænge ud med dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

babymus77

Min kærestes ex er en del af vores liv da de har børn sammen.... Men det er også det eneste jeg behøver være en del af;-) Ellers så har jeg intet behov for at have kontakt med hende...:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Rikkeas

TeamRocket skriver:

Ej det er jeg lige en tand for sart til. Ville ikke kunne tænke på andet end, at han havde dusket hende engang, ad! Jeg lever i en lykkelig boble hvor der ikke findes ekser. Hverken hans eller mine. Pist borte er de

Haha hvor fedt sagt!

Anmeld

4. juli 2012

lille-fisen

Anonym skriver:

Hej piger

Det er sådan at min kærestes eks af forskellige årsager er kommet ind i vores fælles vennekreds for et års tid siden ca. Derfor har jeg indimellem når vi holdt et eller andet fest/komsammen følt mig nødsaget til også at invitere hende. Der er ingen grund til at jeg ikke skulle bryde mig om hende - men indrømmet, jeg har det svært med nå hun er i nærheden. 

Måske fordi hun er en super smuk og charmerende pige og i virkeligheden gør mig lidt usikker på mig selv Jeg har ingen grund til at "frygte noget" fra hendes side i virkeligheden. Min kæreste valgte selv at forlade hende for år tilbage, og selvom hun er smuk og sød havde han selvfølgelig sine grunde. Jeg tvivler ikke på at han vil mig - vi har endda barn sammen nu. Og eks'en, ja hun er gravid med sin nye kæreste. Så hun vil nok heller ikke min kæreste på den måde længere

Der er ingen grund til dårlige vibrationer fra min side, og jeg behandler hende også pænt selvfølgelig, men føler alligevel altid et lille stik af ubehag når hun er der. Er jeg lidt jaloux og tosset?

Eller - hvordan har I andre det med jeres kærestes eks'er? Hænger I ud med dem eller hvad?

Har det på akkurat samme måde som dig 

Min kærestes rigtigt gode ven, blev kærester med min kærestes ex (fra for 100 år siden) for et par år siden. 

Det er en lidt underlig situation og selvom man er fuldstændig sikker på at kæresten elsker en over alt på jorden, er det da lige noget man skal vænne sig til 

Synes hverken du er tosset eller særligt jaloux. Har det også som dig - opfører mig også på den pæne voksne måde, og det går jo fint.

Jeg synes det bliver nemmere med tiden, jo bedre jeg lærer hende at kende jo mindre tænker jeg på hende som min kærestes ex, og mere bare på hende som den hun er - og hun er vældig sød  

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

X'er er NO GO... i min verden. Magter dem ikke...

Anmeld

4. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

X'er er NO GO... i min verden. Magter dem ikke...

Har det på præcis samme måde..

Der er en som vi PÅ INGEN MÅDE vil have med at gør (HELDIGVIS ingen børn imellem dem) og så der er en som jeg er ven med på facebook og hilser på når jeg ser hende (vi kan dog ikke holde en samtale igang) og så er der de løse jeg ikke kender..

Anmeld

4. juli 2012

MortilElias2010

Min mand har ingen form for kontakt med sine ekskærester af eget valg, men ville ikke have et problem med det. Ville vildt Erne lære dem at kende for at se hvad han har fundet attraktivt hos dem - gør mig nysgerrig. 

Han mener så heller ikke jeg skal have kontakt med mine, og har også valgt dem fra af egen fri vilje da de intet havde at gøre med mit nye forhold til min mand for 4 år siden. 

Jeg render dog indimellem ind i en eller to jeg har haft noget med at gøre før i tiden, vi aftaler ikke at mødes men byen er lille, når jeg er hjemme hos mine forældre, og så er det som at møde en gammel ven. Vi taler sammen om vores liv og hvordan vi har det, og det er så det  Har ingen følelser for dem udover venskabelige og så de minder, på godt og ondt der binder os sammen. 

Anmeld

4. juli 2012

Den lykkelige

Bellas Mor skriver:

Jeg gider på ingen måde at hænge ud med mine egne x'er - så hvorfor skulle jeg gide hans...!!?? Puuuhaa... Holder mig laangt væk!!

Samme her

Anmeld

4. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har selv kontakt til en ekskæreste og det har min kæreste det fint med, for det havde jeg også da han mødte mig.

Var det noget som pludselig kom midt i vores forhold ville det måske være lidt underligt.

Men jeg ved ikke hvordan jeg selv ville have det med det. Det kommer an på hvordan og hvorfor hun er blevet en del af hans liv igen.

Men hvis hun hele tiden har været det, så ville jeg nok ikke tænke så meget over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.